Öppna kategorin

Kattfan sitter i ett träd.

36 inlägg 9570 visningar 12 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Kattfan sitter i ett träd.

Skogshuggarn  
#487124 Ofta kommer de ner självmant, men inte alltid - eller helskinnade. Har avlivat en vildkatt som brandkåren inte fick ner. Den satt runt 12-14 kalla vinterdagar innan jag blev kontaktad av polisen och länsveterinären för att avsluta lidandet. Då låg den på en grov gren och förmådde bara att "blinka". Vår egen kattkärring satt en vecka och vägrade komma ner, men en morgon var hon bara borta. Tog ytterligare 2 dgr så satt hon på bron - med bruten svans. Förmodligen rasat i backen av utmattning med fraktur på svansen som följd. Den ramlade sedermera av (halva rompen). Kattgubben vi har nu har "rally" i träden. Upp/ner - framåt bakåt spelar ingen roll, så viss skillnad verkar de ju vara "fr katt till katt".

Elmia
Avatar Fallback

Re: Kattfan sitter i ett träd.

husqvarna_med_sthil  
#487129 Skönt att höra att det gick bra :-BD

Avatar Fallback

Re: Kattfan sitter i ett träd.

Tosca  
#487181 De katter som lärt sig att klättra baklänges ned har bättre förutsättningar att klara sig, en del kan man lära upp i det när de är mindre.

Avatar Fallback

Re: Kattfan sitter i ett träd.

Tonfisk  
#487190 På tal om katter så har jag plockat upp 3 katter ur gödselnbrunnen [emoji79]

Avatar Fallback

Re: Kattfan sitter i ett träd.

Tonfisk  
#487191 2ggr samma och levande.

Avatar Fallback

Re: Kattfan sitter i ett träd.

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#487226 Du må vera ein dyrevenn eg og har alltid likt katta. Heima har me ei kjetta. Må vera nesten full jobb med 18 stk!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).