Socialt (mer om oss)

Musikhjälpen 2017

118 inlägg 20290 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

hlb  
#485810 Traktordave. Du har glömt alternativ 3. Att som behövande få mycket mer pengar från fler, eftersom givarna vet att inget försvinner till tvivelaktig administration.
Av SFO- medlemmarna har under 0,2 % betalt in i snitt ca 300, så det finns potential. Om vi alla betalade 300, skulle det bli över 10 mkr!!!!!!!!!!!!!

Elmia
Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2017

ocke  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#485821 Nu är jag trött på 16000kronersnivå.

In mer 300kr i bössan.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

totaya79  
#485861 Skickat slantar. Egentligen oerhört lite med tanke på vad dom går till.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

trollbacken  
#485915 Nu har jag också bidragit [emoji106]

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

hlb  
#485921 Jag konstaterar bara; "Av SFO- medlemmarna har under 0,2 % betalt in i snitt ca 300, så det finns potential. Om vi alla betalade 300, skulle det bli över 10 mkr!!!!!!!!!!!!!"
Rent statistiskt finns det fler pedofiler än givare på SFO. Skrämmande, eller???????

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Seb macahan  
#485922 Då är ju chanserna goda o vinna sfo tävlingen!!!!

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Kse  
#485923 Musikhjälpen är strax uppe i 28000000:- och förra årets rekord verkar vara nåbart.

Vår egen insamling har just nått 18000:- och ska vi toppa förra årets insammling så får vi som Zlatan sa gasa på lite.

Och du vet väl att för varje hundralapp du skänker kan du vara med i utlottning av priser som vi lottar ut här på Skogsforum
Vill du vara med i tävlingen så börjar du med att skänka pengar och sedan ‪skicka ett PM till Fredrik Reuter‬.

Vi lottar bl.a. ut valda delar ur Skogsforums kläd kollektion och du kan vinna en helårs prenumeration av Tidningen Skogen.

Klicka på länken nedanför för att skänka pengar till Musikhjälpen 2017

http://bossan.musikhjalpen.se/insamling ... sexhandeln

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2017

skogsrisen  
#485930 Sådär hoppas pengarna gör nytta!

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2017

ocke  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#486050 Ligger kastskyddet i eller varför går det så segt?

Var med och ge en julklapp till behövande!

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Kse  
#486055 Arbetsveckan är slut för dom flesta men Musikhjälpen drar på dygnet runt ända tills söndag kväll.
Vi är nu och nosar på 20000:- sträcket och når det förhoppningsvis innan kvällen övergår till natt.
Förra året nådde vi upp till otroliga 30400:- och det vore fantastiskt att kunna presentera en likadan eller än högre siffra på söndag kväll.
Vi har tappat något i topplistan och ligger nu på plats 168, just efter Moderata ungdomsförbundet.
Men Skogsforum kommer alltid starkt på slutet då andra insamlingar tenderar att klinga av så jag har gott hopp om att vi når en topp 100 placering och bättrar på penningarna i bössan ordentligt.

Fredag kväll i Musikhjälpen brukar betyda clubkväll och så även denna fredag.
Så är du sugen på lite "Untz untz untz" så ratta in P3, kolla SVT play eller kolla på tv.
Garantera fullt ös utlovas, 20:30 drar det igång. :-bd

Så vi ger full gas mot helgen!
Skicka vidare länken till vår insammlingsbössa till släkt och vänner, dela på Facebook, Instagram eller vilka kanaler ni än använder.
Tillsammans gör vi skillnad!


För att skänka pengar till vår insamlingsbössa klickar ni bara på länken här nedanför.

https://bossan.musikhjalpen.se/insamlin ... sexhandeln

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Torbjörn Johnsen  
#486061 Gjorde en insättning till nu på fredagskvällen. Nu är vi nästan uppe i 20k. Ös på bara!

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Mowi850  
#486063 Nu är vi över 20000kr nu får vi öka tills på söndag! Sen en fråga ska man bara skicka ett pm eller ett för varje hundring man skänkt?

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

sundelius  
#486071
Mowi850 skrev:Nu är vi över 20000kr nu får vi öka tills på söndag! Sen en fråga ska man bara skicka ett pm eller ett för varje hundring man skänkt?

Skicka ett pm och säg hur mycket du skänkt :-bd

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2017

björken  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#486075 Swishade in ett bidrag också. Bra initiativ :-bd

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Mowi850  
#486077
sundelius skrev:
Mowi850 skrev:Nu är vi över 20000kr nu får vi öka tills på söndag! Sen en fråga ska man bara skicka ett pm eller ett för varje hundring man skänkt?

Skicka ett pm och säg hur mycket du skänkt :-bd

Okej då får jag göra om och göra rätt.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).