Norrbotten (BD)

Aktuella virkespriser norrbottens inland.

3 inlägg 3855 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Aktuella virkespriser norrbottens inland.

lassebm  
#477237 Någon som sålt nyligt,priser och bästa säljform och till vem vore interessant då det är få inlägg om norrbottens inland.Bolagens prislistor (Billerud,sveaskog ,sca, är ju bara en liten fingervisning).Varför verkar det vara så mycket sämre betalt här uppe i norr ( få virkesuppköpare, kartellbildning etc ??????????)



   TS
Avatar Fallback

Re: Aktuella virkespriser norrbottens inland.

Plassarn  
#477244 Om du kan hålla dig i två veckor så ska jag ge en recension av Norra Skogsägarna... Nu gäller det leveransvirke, och det kanske inte är vad du frågar efter - men jag ska höra lite löst om en större avverkning som vi planerat att lägga ut på entreprenad och få lite uppgifter av dem.

Sågen som vi i vår familj har sålt leveransvirke till i generationer slog tyvärr igen portarna i våras, så nu måste man jaga en ny affärspartner.

Användarvisningsbild

Re: Aktuella virkespriser norrbottens inland.

Fredrik Reuter  
#477245 Hej,
Har du fått några prisindikationer som vi kan ha som referens? I så fall får du gärna lägga in här i tråden.
Borde vara ganska bra förhandlingsläge just nu.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).