Skojigt/Galet

bästa historien

3631 inlägg 990701 visningar 154 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Vardon  
#475681 Det låter som senaste nytt med senaste nytt....

Ej att förväxla med nåt't nytt

Elmia
Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Erre  
#475687
Vardon skrev:Det låter som senaste nytt med senaste nytt....

Ej att förväxla med nåt't nytt

Haha. Korrekt! :-bd

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Vardon  
#475691 Jobbigt att bo i göteborg, man kan inte sluta vitsa - det är därför det luktar skämt

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Delsbo  
#475719 Vad kallar sjukvården ambulansen.. Jo "Kundvagnen"

Avatar Fallback

Re: bästa historien

tallen100  
#475720 vad gjorde klockan som blev uttråkad?

Bytte tak-tik :d

Avatar Fallback

Re: bästa historien

tallen100  
#475725 Greven var ute och gick på horgatan och ville "lätta på trycket".
Han gick fram till den första han såg och frågade,
Har ni gonorré? Ja tyvärr greven.
Han gick till nästa,
har ni gonorré? Ja tyvärr greven, men flickan där borta har inte gonorré.
Greven går dit och frågar,
har horan gonorré? Nej greven det har jag inte.
Det blir affär och när samlaget är över säger greven,
Nu har horan gonorré :-o :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: bästa historien

vajnis  
#475726 Två cowboys ute på ranchen pratar om vilken ställning som är skönast när dom
har sex med sina flickvänner. Den ena säger:
"Jag tycker att rodeo-ställningen är helt överlägsen."
"Den tror jag inte att jag har hört talas om," säger den andra cowboyen.
"Hur gör man den?"
"Jo, först måste du få ner tjejen på alla fyra, och sen bestiger du henne
bakifrån. Därefter sträcker du dina armar runt henne och kupar händerna runt
hennes båda bröst och viskar i hennes öra, "Åh, dom är nästan lika sköna som
din systers." Sen försöker du sitta kvar i 30 sekunder.

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#475747 En välutrustad herre hade gått på dansrestaurang och hittat en riktigt snygg dam som redan efter ett par danser föreslog att dom skulle slå följe hem till henne.
I lägenheten hoppade dom omedelbart i säng och sen blev det åka av. Dom höll på i timmar i dom mest fantastiska ställningar, dom stönade och flåsade och ingen av dom fick nog.
Först framåt fyratiden på morgonen hämtade dom andan en stund.
Då sa han:
- Nu kommer du inte att få se mig på ett tag.
- Måste du hem, undrade hon besviket.
- Nejdå, inte alls. Nu ska jag ta dig bakifrån. :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#475918 Ronny från Kil är byns störste charmör.
Han har alltid haft smak för det motsatta könet.
En ny kvinna som han aldrig sett tidigare dök upp på
dansstället Sandgrund.
Ronny bjöd upp kvinnan, och under dansen frågade han vad kvinnan
hade för yrke.
- Jag är sexolog , svarade hon.
- Då måste jag fråga dig: Är det sant att italienare är de bästa älskarna?
- Nej då, sa hon, vi har gjort studier om det, och det är faktiskt araberna
som är bäst i sängen.
- Araberna?! Men, jag har hört att turkarna har de största dolmarna, sa Ronny.
- Nej då, det finns studier på det också. Det är faktiskt finnarna som har de längsta sakerna, sa kvinnan ogenerat.
- Finnarna ?:
- Ja, men nu måste jag vara lite frågvis, sa kvinnan nyfiket:
Vad heter du, som dansar så bra, och frågar så mycket?
- Mohammed Määkinen…

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#476339 Bättre sent än aldrig :grin:
Aldrig hade väl gamla änkefru Sundell trott att det kunde hända henne. Här hade hon gått ensam hemma i 15 års tid sedan hennes salige make dog. Och aldrig hade hon upplevt en annan man även om det funnits stunder då hon kanske kunnat tänka sig ett litet äventyr.
Och så stod han en dag utanför dörren, luffaren som tiggde en smörgås. Fru Sundell bjöd in honom, det blev kaffe och det blev närmanden från luffaren. Vilket gjorde att fru Sundell kände den där hemska lockelsen. Som hon föll för!
Det slutade med att luffaren kastade upp henne på sina armar och bar henne mot sovrummet medan han vrålade:
- Nu ska du få pippa ...
Det är nästa dag som fru Sundell vankar ensam runt i huset med sin lilla dammvippa och kommer fram till porträttet av döde herr Sundell. Hon stannar upp, sänker dammvippan och säger nedlåtande:
- Och du med dina samlag ....

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#476381 Kanske inte den bästa historien men den ska i alla fall vara helt sann.
Hände i Tyskland på 90 talet. En man 90 år gammal ville ha lite sex så han sökte upp en glad dam och han tog sitt blåa piller. På salongen fanns en läkare som kollade sina patienter före bom bom och han sa till mannen: hördu Wolf, om tar det där pillret så är det det sista du gör! Mannen flinade och och drog in bruden på rummet, hon kommer ut efter en timme med tårar i ögonen: jahvoll, han dog med ett leende på läpparna!

Så skulle jag också kunna tänka mig sluta jordelivet :grin:

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#476383 Fast man kan väl knappast påstå att han dog med stövlarna på... :-)
/Niklas

Avatar Fallback

Re: bästa historien

vajnis  
#476427 Fjodor och Frasselina sitter en kväll och är nostalgiska över det långa liv de levt tillsammans.
– Kommer du ihåg första gången vi hade sex för över 50 år sedan? frågar Fjodor. Vi gick
bakom puben och du lutade dig mot stängslet och jag tog dej bakifrån.
– Ja, det minns jag så väl, svarar Frasselina.
– Vad säjer du om att ta en tur dit igen och göra om det för gamla tiders skull? frågar Fjodor.
– Din fuling, kuttrar Frasselina. Det låter som en bra ide!
Tage som sitter vid bordet bredvid har hört alltihop och småskrattar för sig själv.
– Det här måste jag se. Två gamla rävar som har sex mot ett stängsel, tänker han och följer efter dem.
Det gamla paret haltar sig fram, stödda av varandra och varsin käpp. Till slut kommer de fram till baksidan av puben och tar sig fram till stängslet. Frasselina lyfter på kjolen och Fjodor låter byxorna falla. Hon vänder sig om och medan hon lutar sig mot stängslet greppar Fjodor tag och sätter i gång. Plötsligt har de det mest vilda sex Tage någonsin har sett. Det håller på i 40 minuter, tills den gamla tanten skriker ut sin orgasm.
Den gamla mannen hänger fast vid hennes höfter som om det gällde livet. Det är den mest atletiska älskog som Tage har sett. Till slut kollapsar de båda gamlingarna flämtande på marken. Tage som stått och tittat på är imponerad. Han tycker sig ha lärt sig något om livet som han inte visste tidigare, och börjar tänka på sina egna gamla föräldrar och undrar om de också har lika fantastisk sex på ålderns höst. Efter att Fjodor och Frasselina har legat orörliga på marken i en halvtimme tar de sig upp och rättar till kläderna. Tage som fortfarande står och betraktar dem, tänker: Det här är ju otroligt! Gubben juckade på som ett tåg. Jag måste
fråga honom vad hemligheten är. När paret går förbi passar han på:
– Det där var något utöver det vanliga! Hur får ni till det? Vad är hemligheten?
– Det finns ingen hemlighet, svarar Fjodor. Fast det är klart, för 50 år sedan var inte det där jäkla stängslet elektriskt.

Avatar Fallback

Re: bästa historien

vajnis  
#476479 Tre bröder gifte sig samtidigt. Den första gifte sig med en skånska och sa till henne:
– När jag kommer hem från jobbet ska huset vara städat och klart.
Första dagen såg han inte någonting, men andra dagen var huset städat och fint.
Andre killen gifte sig med en stockholmska och sa till henne:
– När jag kommer hem ska huset vara städat och tvätten fixad.
Första dagen såg han inte någonting och inte den andra dagen heller, men den tredje dagen var allt klart och fint.
Tredje killen gifte sig med en norrländska och han sa till henne:
– När jag kommer hem ska huset vara städat, tvätten fixad och maten stå på bordet.
Första dagen såg han inte någonting och inte andra eller tredje dagen heller, men på fjärde dagen
kunde han se lite grann på vänster öga och röra högerhanden så pass mycket att han kunde göra sig en macka.

Avatar Fallback

Re: bästa historien

vajnis  
#476559 Bertil sitter och kollar in tv:n och käkar jordnötter. Han kastar jordnötterna upp i luften och fångar dem med munnen. Plötsligt ropar frugan från köket. Bertil vrider på huvudet automatiskt mot köket precis som han kastat upp en jordnöt i luften och det bär sig inte bättre än att den hamnar i hans ena öra. Han pillar och skakar men lyckas inte få ut den så han ropar på frugan. Hon kan heller inte få ut den och just som de håller på som mest kommer dottern med pojkvännen ut ur dotterns rum och undrar vad som står på? Bertil förklarar sin prekära situation varpå dotterns pojkvän säger:
- Det är ju en baggis.
Han stoppar två fingrar i Bertils näsborrar och säger:
- Håll för munnen och blås så hårt du kan.
Bertil blåser till och plopp, jordnöten hoppar ur örat.
Dottern och pojkvännen återvänder till dotterns rum varpå frugan säger med ett leende på läpparna:
- Det är en driftig kille det där, undrar vad det ska bli av honom?
Bertil svarar:
- Med tanke på vad hans fingrar luktade kommer han nog bli vår svärson!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).