Skogsvagn (Huggarvagnar)

Hjälp med prissättning på Patu vagn

5 inlägg 3791 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Hjälp med prissättning på Patu vagn

jonko  
#474655 Bor på Åland, marknaden är lite svårare här då allt skall fraktas av och an, vad skulle en Patu kärra (8? 9?ton va de nu heter) med en 595 kran med utskjut (6,15m tror jag), servohydraulikspakar med onof utskjut och grip vara värd ungefär i Sverige?

slutet 90 är hela paketet och i relativt bra skick, inga sprickor eller dyligt som är lagat, mycket nya bussningar de senaste åren.

är det möjligt att begära 100 ex moms?

De glapp som finns är mellan sticka och bom (icke lagrad yta som är glapp samt ramstyrningen som även där är glapp på icke lagrad sida. båda glappen är "ok" inte något som är nämnvärt illa, men de finns.



   TS
FTG
Avatar Fallback

Re: Hjälp med prissättning på Patu vagn

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#474666 80 tkr

Användarvisningsbild

Re: Hjälp med prissättning på Patu vagn

finnjonte  
#474672 Sälj i Finland!borde gå att begära lite mer då :d 10000 euro låter väl inte så orimligt i mina öron.

Avatar Fallback

Re: Hjälp med prissättning på Patu vagn

jonko  
#474685 Ja,80 låter mera rimligt... visst kan man sälja i finlandet å, men jag kör ju inte dit den och frakten på dessa underbara båtar (som ni sällan sett insidan av nyktra :) ) så är rullar ju inte kärran gratis över pölen...

   TS
Avatar Fallback

Re: Hjälp med prissättning på Patu vagn

Magnuc  
#474687 Finsk pris: 10.000€ borde du nog få på en bra dag, dålig dag 8500€.
Byt in det så får du ju garanterat mera.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).