Skotare

Ponsse - Gazelle

10 inlägg 6012 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Ponsse - Gazelle

Trod  
#46835 Funderar på att titta efter en ny skotare. Har en 810D nu och har funderat på Gazelle alt 1010E.

Vad säger ni om Gazelle? Någon som kör en sådan här? Skulle vara kul och höra va ni säger om den. För och nackdelar.
För pratar man med försäljare så är ju allting bra :grin:



   TS
Rottne skotare
Avatar Fallback

Re: Ponsse - Gazelle

getost91  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#46836 finns det ens någon här på forumet som kör gazelle :?:

Avatar Fallback

Re: Ponsse - Gazelle

grotförare  
#46868 jadu de finns väll inte så många gazelle i sverige? varför inte en jd 1110D med kortram i stället?

Avatar Fallback

Re: Ponsse - Gazelle

Simba  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#46869 Lite likadant i Finland me,dom flesta som varit spekulant har tagit en Wisent istället,Wisenten är bara "lite"tyngre men har störe hjul :D

Användarvisningsbild

Re: Ponsse - Gazelle

GremoNiclas  
#46893 Hur är det? Är Gazellen en nerbantad Wisent bara? Är det bara boggilådor o däck som är mindre.

Användarvisningsbild

Re: Ponsse - Gazelle

Engstrand  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#46903 Kikar bara "Skog" in här så får ni nog en riktig redovsning om detdär. Han har koll på ponssarna!

Avatar Fallback

Re: Ponsse - Gazelle

Trod  
#47363 Någon som vet om ponsse kommer vara med på elmia?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ponsse - Gazelle

Ezzelino  
#47416 tja vi hade en ponsse kille ute nät vi fick våran buffalo för ca 1 mån sen. Dom kommer att vara med på elmia och han avslöja att dom kommer att visa upp en ny hytt typ som jd va jag fatta. Men säg inte till någon det e en hemlighet sa han :lol: :grin: 😈

Användarvisningsbild

Re: Ponsse - Gazelle

Knegarn  
#47431
Ezzelino skrev:tja vi hade en ponsse kille ute nät vi fick våran buffalo för ca 1 mån sen. Dom kommer att vara med på elmia och han avslöja att dom kommer att visa upp en ny hytt typ som jd va jag fatta. Men säg inte till någon det e en hemlighet sa han :lol: :grin: 😈

haha, ja snurrhytten har ju varit en hemlighet i snart 5 år, nu har dom dessutom nästan hela personalen permiterad så jag tror nog att hemligheten är väl bervarad i några år till :grin:

Användarvisningsbild

Re: Ponsse - Gazelle

Engstrand  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#47462 De borde ju fixa till snurrhytt på skördarna först och främst!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).