Verkstan

SURPLUS CENTER?

4 inlägg 2971 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

SURPLUS CENTER?

kungsis  
#467866 Det har länkats till denna sida http://www.surpluscenter.com/ några gånger på detta forum. Någon som har handlat där och har åsikter om hur det funkar? Verkar ju himla billigt. Är det något lurt eller?

Mvh
Kungsis



   TS
Enskede Hydraul, reservdelar till skogsmaskiner
Användarvisningsbild

Re: SURPLUS CENTER?

traktorz  
#467872 Har handlat en Prince PTO hydraulpump. Frakten på tunga prylar kostar en hel del från långväga USA, det är enda nackdelen jag kan komma på. I övrigt kan jag rekommendera att handla där.

Avatar Fallback

Re: SURPLUS CENTER?

kungsis  
#468106
traktorz skrev:Har handlat en Prince PTO hydraulpump. Frakten på tunga prylar kostar en hel del från långväga USA, det är enda nackdelen jag kan komma på. I övrigt kan jag rekommendera att handla där.


Tack för svaret :smile: Det låter bra.

Mvh
Kungsis

   TS
Avatar Fallback

Re: SURPLUS CENTER?

JPW  
#468261
traktorz skrev:Har handlat en Prince PTO hydraulpump. Frakten på tunga prylar kostar en hel del från långväga USA, det är enda nackdelen jag kan komma på. I övrigt kan jag rekommendera att handla där.


Jag har köpt en hel del från usa och själv köpt frakten från jetcarrier.com , det har alltid funkat toppenbra. De säljer både flygfrakt och båtfrakt. Har man inte bråttom så är båtfrakt otroligt prisvärt!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).