tallen100 skrev:Alla mina startar på sista draget
Eller inte alls
nattuggla86 skrev:Chokar också tills de tänder till lite,slår av, o sen brukar den starta på första. Men sågen är 12 år gammal så kanske inte funkar likadant med nya.
Blivande snickare skrev:Ingen som chockar tills det tänder en gång å sen drar en max två utan?
Eller funkar det bara på gamla förgasare?
Alla mina startar på max 4 drag
Vedmaskin skrev:Att frugan fick sina bättre begagnade sommardäck med fälg sålda. Efter två månader på blocket.
Det har varigt några artiga förfrågningar o bud. Efter att hon sänkte priset. Så var det en spydig o otrevlig 😡 som mailat om det höga priset. Nästa så kom det ett skambud. Där efter har det kommit mail med länkar om andra annonser. Med troligtvis mer passande pris. Det har kommit hela sju mail från samma. Som ignorats.
Plötsligt så händer det. I dag på morgonen så ringer det. En som åker tvärt om tittar. Visserligen justeras priset ned lite men han är nöjd.
En sak var säker att den otrevlige skulle inte få dom. Då hade dom gjort bättre nytta som tyngder på presseningarna när vi ska täcka veden.
ananders skrev:Vedmaskin skrev:Att frugan fick sina bättre begagnade sommardäck med fälg sålda. Efter två månader på blocket.
Det har varigt några artiga förfrågningar o bud. Efter att hon sänkte priset. Så var det en spydig o otrevlig 😡 som mailat om det höga priset. Nästa så kom det ett skambud. Där efter har det kommit mail med länkar om andra annonser. Med troligtvis mer passande pris. Det har kommit hela sju mail från samma. Som ignorats.
Plötsligt så händer det. I dag på morgonen så ringer det. En som åker tvärt om tittar. Visserligen justeras priset ned lite men han är nöjd.
En sak var säker att den otrevlige skulle inte få dom. Då hade dom gjort bättre nytta som tyngder på presseningarna när vi ska täcka veden.
Grattis.
Ja man får vara beredd på en del ofog när man lägger ut annonser på blocket. Jag brukar få sms där de frågar om varan är kvar, jag svarar att det är den. Sedan blir det tyst.
Hema skrev:Blivande snickare skrev:Ingen som chockar tills det tänder en gång å sen drar en max två utan?
Eller funkar det bara på gamla förgasare?
Alla mina startar på max 4 drag
Exakt, men så har jag ingen med autotune.
Blivande snickare skrev:tallen100 skrev:Alla mina startar på sista draget
Eller inte alls
Hade en gammal partner hobbygrej jag fick av en polare.
Orkade inte knycka i den mer så den startade inte ens på sista draget