Öppna kategorin

Ny här.

8 inlägg 2469 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Ny här.

stefan85j  
#466843 Tjena. Hittade nyss på detta galanta forum. Jag undrar lite hur branschen ser ut som skogshuggare/trädfällare? Finns det jobb?
Är 31 år och har kört grävmaskin heltid sen 2005 men har ledsnat och vill byta yrke. Tänkte ta sågkort A/B till en början. Finns det jobb häromkring (uppsala) så känns det som ett billigt sätt att få en ny karriär. Tycker det är kul att köra såg och gjort det mycket på vedbacken när man var yngre så att få jobba med det vore ju fränt. Tips, tankar? Håller just nu på att kika vad jag ska handla för såg då man verkar hålla med det själv på kurserna, och kläder så klart. Mvh



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Ny här.

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#466877 Välkommen, följ och diskutera i de trådar du gillar, starta nya ibland och lägg ut bilder, bilder, bilder på allt möjligt.

Avatar Fallback

Re: Ny här.

husqvarna_med_sthil  
#466879 Välkommen !

Användarvisningsbild

Re: Ny här.

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#466883 Då har du hittat hem Stefan. :grin:

Välkommen.

Slurfi du glömde film. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Ny här.

stefan85j  
#466884 Tackar. :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny här.

stattham  
#466889 Jag tar tillfället i akt att säga hej jag med! Också ny här! Verkar vara ett trevligt forum där man kan få råd, tips och prata skog : ) :smile:

Användarvisningsbild

Re: Ny här.

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#466894
stattham skrev:Jag tar tillfället i akt att säga hej jag med! Också ny här! Verkar vara ett trevligt forum där man kan få råd, tips och prata skog : ) :smile:

En liten presentation vore fint, har du skog eller tänker skaffa, var i landet/länderna, vad du jobbar med osv
är alltid skoj att veta.

Användarvisningsbild

Re: Ny här.

Fredrik Reuter  
#466942 Välkommen! :-BD

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).