Öppna kategorin

Flyttstädning i Stockholm

4 inlägg 3407 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Flyttstädning i Stockholm

ThereseBlom  
#462807 Berätta för ett bra städföretag


Senast redigerad av ThereseBlom tis 01 okt 2019, 13:20, redigerad totalt 7 gånger.

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Tips på webbplatser med rabattkoder eller rabattkuponger

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#462873 Bra fråga, sist jag letade rabattkoder ledde det bara till en massa reklamsidor och trams.
Enda någorlunda bra tips jag kan komma med är att kika i facktidningar och leta rabattkoder i annonserna.

Användarvisningsbild

Re: Tips på webbplatser med rabattkoder eller rabattkuponger

ThereseBlom  
#462913 Sist men inte minst: koncentrera dig på vad du gör. Gå inte och tänk på annat när du städar. Släpp tankarna på om du kommer hinna med det där jobbet i tid. Eller om barnen har gjort sina läxor. Oroa dig inte för bilen som kanske behöver nya däck. Försök inte att samtidigt göra rent soffan och planera för nästa veckas middagar. Var närvarande i det du gör. Det är dessutom ett effektivt sätt att lindra all sorts stress. Även den som inte har med att göra!
Senast redigerad av ThereseBlom tis 01 okt 2019, 13:21, redigerad totalt 3 gånger.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Tips på webbplatser med rabattkoder eller rabattkuponger

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#462917 Fick tips om att man kan gå in på webbutiken, lägga grejer i kundvagnen och sedan inte köpa.
Efter nån dag kommer det reklammail från firman i fråga, ofta med erbjudande och rabattkoder.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).