Öppna kategorin

Söker någon som vill vara med från Start (startar företag)

9 inlägg 3564 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Söker någon som vill vara med från Start (startar företag)

Pontus.Andersson  
#459403 Som rubriken säger. Söker någon som inom kort vill starta ett företag, hade tänkt dra igång i September. Finns i Göteborg.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Söker någon som vill vara med från Start (startar företa

Stigen  
#459481 Bor i Bollebygd med samma tankar. Har du nån specifik inriktning du tänker?

Användarvisningsbild

Re: Söker någon som vill vara med från Start (startar företa

Pontus.Andersson  
#459670 Inte direkt, tänker att vi får ta ett snack om vad vi skall inrikta oss på,isåfall

   TS
Användarvisningsbild

Re: Söker någon som vill vara med från Start (startar företa

Fredrik Reuter  
#459674 Hej,
En affärsidé hade nog varit bra innan man drar igång ett företag. Vill inte på något sätt verka tråkig eller negativ, men det blir då basen i företagandet och en bra grund att stå på.

Eller har du kanske något på lut?

Användarvisningsbild

Re: Söker någon som vill vara med från Start (startar företa

Pontus.Andersson  
#459680 Ja det har jag,men behöver någon o bolla lite med.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Söker någon som vill vara med från Start (startar företa

Fredrik Reuter  
#459682 Ah, ok, då önskar jag lycka till! :-BD

Användarvisningsbild

Re: Söker någon som vill vara med från Start (startar företa

svampbob  
#459707 När jag startade eget så var affärsidén "Jag gör allt för pengar" och det har funkat bra.

Användarvisningsbild

Re: Söker någon som vill vara med från Start (startar företa

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#459773
svampbob skrev:När jag startade eget så var affärsidén "Jag gör allt för pengar" och det har funkat bra.


Samma affärsidé la grunden till världens äldsta yrke, så framtiden är nog säkrad!
Likheterna slutar inte med affärsidén heller, vi står alla med ändan bar och gör som kunden vill :shock:

Användarvisningsbild

Re: Söker någon som vill vara med från Start (startar företa

svampbob  
#459776 När jag började ha anställda kände jag direkt att det inte gällde dom. Att det är väldigt viktigt vad för jobb och affärer som dom gör i mitt namn. Då är firmans rykte mycket viktigare än snabba intäkter. Att dom endast gör sånt som jag kan stå för.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).