Skogsmässor

ELMIA Wood 2017

569 inlägg 142523 visningar 53 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

tallen100  
#458806
sundelius skrev:
Hema skrev:
Blivande snickare skrev:Den delbara sågen intresserar många :grin:

Har jag missat något eller hade du med dig något skoj?

Blivande snickare är för full för att svara just nu men del var en delad 262:a som fanns i skogsforums monter

Koskenkorva? :mrgreen:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#458813 Nu rullar vi... \:d/ :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#458814 Öl i många versioner. Testade man en av varje var det tio innan nästa varv. :shock:

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

fmg910  
#458823
20170610_081543.jpg
det är kö men vi är på väg Conny håkan

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Erre  
#458824 Vi lever!!! :-bd :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#458825 Framme efter 20 minuters köande.

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

SHR  
#458826 Nu står vi också i kön. 4 km kvar säger gps:en :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

Blivande snickare  
#458829 Tappra krigare på återtåg till montern efter en oförglömlig camping! \:d/ :-bd :grin:

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#458830 Nu är man nyfikad. Så nu blir det framrycknig.

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

bodaedet  
#458831
Wide skrev:
bodaedet skrev:
Wide skrev:
IMG_20170609_091557.jpg

Tack för biljätterna Torbjörn
Allt var super men vem trodde att man skulle börja dagen med att gå 3km från parkeringen. Men vad gör det när vi slapp regnet o en trevlig dag med masser av ögon godis (maskiner) för er som tänker på annat [emoji3]


Gott att posten skötte sig[emoji106]

Självkart tack att du kunde avvara dom vi bugar o bockar!!!

Roligt att de kom till användning och fram i tid[emoji3]

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

DanK  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#458848
Tosca skrev:Jag måste säga att en person imponerade extra mycket på mig, och jag känner att jag kan säga detta utan att han får storhetsvansinne - det är trots allt tomten jag pratar om.
Han kommer med positiva tillrop i de mest växlande trådar, och besitter oanade kunskaper och förmedlar det med stor ödmjukhet.
Efter att ha pratat en stund med honom innan jag styrde kosan hemåt igen kan jag erkänna att den livs levande versionen är ännu bättre än allt vi sett av honom här på forumet.

Håller helt med i detta!
Mycket trevlig bekantskap!

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

SHR  
#458889 Tack för trevligt bemötande i montern!!
Mycket trevligt att få träffa både totte och JensSkoog! :)

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

moiam  
#458905 Kände att jag inte hade den tid jag hade hoppats när man vill springa och titta på allt. Nästa gång ska jag vara nere alla dagar och campa. Då ska man kunna ta mer tid på sig vid det man vill se mer av :) Mysig monter tyckte jag SFO lyckats med!

Avatar Fallback

Re: ELMIA Wood 2017

80-90  
#458909 Hej ! Är nu tillbaka i v Värmland ! Blev inget elmia i dag :sad: när vi skulle åka så va bilen död !! Så då gick tid med till å få liv i det jävligaste fordon som har tillverkats !!! Så jag ville bara tacka allihop ingen nämnd å ingen glömd !! Tack det va helt kanon å få hälsa på er :-BD sköt om er å väl hjem

Användarvisningsbild

Re: ELMIA Wood 2017

Granstorp  
#458912 Även jag är hemma efter en dag på mässan! Passade givetvis på att besöka Skogsforums monter och skaka tass med Fredrik mfl. För övrigt så var det nog diverse bandsågverk som intresserade mig mest! Gick även och klurade på att det måste vara en grym konkurrens mellan de olika tillverkarna av tex skogsvagnar, hur många nya fabrikat har det kommit dom senaste åren? Såg även den före detta ägaren till den skogsfastighet som vi och tre grannar nyss köpt, tyckte hans plånbok hängde tungt i bakfickan[emoji6]

IMG_1659.JPG

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).