Skogsmässor

SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

131 inlägg 35294 visningar 19 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

totte  
#456018
ananders skrev:Kommer att vara där fredag till lördag. Så nu hoppas man på bra väder och en trevlig vistelse.


Ja och jag har just gjort upp med Anders om att åka med honom, så det blir fredag - lördag för mig också \:d/

Elmia
Användarvisningsbild

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

sundelius  
#456029 Det var trevligt på riktigt @totte har sett fram emot att träffa den återvinnande mångsysslaren :-bd
Tar med en extra whisky till dig 🤗

Användarvisningsbild

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

totte  
#456034
sundelius skrev:Det var trevligt på riktigt totte har sett fram emot att träffa den återvinnande mångsysslaren :-bd
Tar med en extra whisky till dig 🤗


Det är ömsesidigt! Blir riktigt trevligt. Och whisky gör det inte sämre :grin: :ymparty:

Avatar Fallback

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

Morgan Nordin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#457344 Hur många kommer vara på plats på fredag efter mässan? Undrar väl mest om jag skall ta med ett eller två flak öl...?
Mvh
Morgan

Avatar Fallback

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

skogshasse  
#457377 jag åker troligen ner på tis går på mässan ons-tor och åker hem tor-kväll är det någon mer som är där då

Användarvisningsbild

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

sundelius  
#457392
Morgan Nordin skrev:Hur många kommer vara på plats på fredag efter mässan? Undrar väl mest om jag skall ta med ett eller två flak öl...?
Mvh
Morgan

På fredag kväll är vi nog ett rätt stort gäng, ska man göra bedömningen efter gallringsdagarna behöver du inte ha med dig en droppe. Det kommer redan finnas mer än tillräckligt till dig med :d

Användarvisningsbild

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

Kse  
#457393
Morgan Nordin skrev:Hur många kommer vara på plats på fredag efter mässan? Undrar väl mest om jag skall ta med ett eller två flak öl...?
Mvh
Morgan

Ta med två, dumt att chansa. :grin:

Användarvisningsbild

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

Torbjörn Johnsen  
#457428
Morgan Nordin skrev:Hur många kommer vara på plats på fredag efter mässan? Undrar väl mest om jag skall ta med ett eller två flak öl...?
Mvh
Morgan


Och glöm inte orderblocket! Framåt tresnåret kan du göra lysande affärer;-)

   TS
Avatar Fallback

Re: SFO-camping vid

tallen100  
#457463
Torbjörn Johnsen skrev:
Morgan Nordin skrev:Hur många kommer vara på plats på fredag efter mässan? Undrar väl mest om jag skall ta med ett eller två flak öl...?
Mvh
Morgan


Och glöm inte orderblocket! Framåt tresnåret kan du göra lysande affärer;-)

:lol: :lol: :lol: , Följande morgon. Va? nää? har ja köpt en sån? :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

Morgan Nordin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#457471 Genomskådad... :d Nä, säljtugget tänkte jag lämna kvar i montern (och säljare är jag inte i vilket fall som helst...).

Vi syns!
Morgan

Användarvisningsbild

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

totte  
#457476 :lol: :lol:

Vi ses Morgan, jag är på plats på fredag kväll. :-bd

Användarvisningsbild

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

Seb macahan  
#457540 Jag har sagt det förrut och säger det igen @Morgan Nordin :-bd Nu blir jag riktigt sur över att inte kunna delta i detta skogsparty. Hade varit roligt o få prata lite kranar med Morgan över en pilsner. Förövrigt delar jag @Sundelius övertygelse om behovet av att medtaga mer dryck.....och i så fall är nog inte termen 1 eller 2 flak !! :lol:
Det skulle vara som man brukar säga "en famn ved i helvete" men tanken var god Morgan :wink:
och bara din tanke o komma dit med öl är behjärtansvärd värd.

Avatar Fallback

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

hugo  
#457584 Jag kommer på onsdagen. det ska bli kul ☺

Avatar Fallback

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#457670 Blir inget Elmia för mig på torsdag, men har vägarna förbi Jönköping lördag (10/6) eftermiddag kväll. Finns det några kvar man kan tjôta med då en kort stund?

Avatar Fallback

Re: SFO-camping vid "Grisakullen" - Emia Wood 2017

Blivande snickare  
#457681
Mangan skrev:Blir inget Elmia för mig på torsdag, men har vägarna förbi Jönköping lördag (10/6) eftermiddag kväll. Finns det några kvar man kan tjôta med då en kort stund?

Helt säkert!

Skulle gärna träffa dig personligen dessutom! :grin:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).