Grävmaskiner

Volvo EX2 - minigrävare med eldrift (prototyp)

5 inlägg 6058 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Volvo EX2 - minigrävare med eldrift (prototyp)

Fredrik Reuter  
#455533 Idag släpper Volvo CE information deras prototyp EX2, en minigrävare som är 100% eldriven.
10 ggr effektivare och 10 ggr tystare än "vanliga" grävmaskiner i samma storlek.
EX2 visas på ett Volvo event i London i dagarna.

Bild


Video:



Mer information: https://www.volvoce.com/global/en/news- ... prototype/



   TS
Användarvisningsbild

Re: Volvo EX2 - minigrävare med eldrift (prototyp)

Smålandshuggarn  
#455598 Intressant! Skulle vilja titta närmare på elkolvarna :geek:

Avatar Fallback

Re: Volvo EX2 - minigrävare med eldrift (prototyp)

Blivande snickare  
#455608 Fan vad bra film, fyra gånger när man tömmer skopan men ingen vanlig körning i normal hastighet..
Hoppas produkten är bättre än presentationen.

Användarvisningsbild

Re: Volvo EX2 - minigrävare med eldrift (prototyp)

Smålandshuggarn  
#455627
Blivande snickare skrev:Fan vad bra film, fyra gånger när man tömmer skopan men ingen vanlig körning i normal hastighet..
Hoppas produkten är bättre än presentationen.


Haha ja de e mkt sån skit idag :lol: Bättre att inte släppa nån video alls, istället för dessa "teasers"! Bara va ja tycker.

Användarvisningsbild

Re: Volvo EX2 - minigrävare med eldrift (prototyp)

Mowi850  
#455630 Jag har själv funderat många gånger även när man ser reklam på tv så tänker jag många gånger hur kommer dom på alla konstiga reklamer. Ibland är det nästan så man tror dom går på nåt. Och angående John deere reklamen det blir ju väldigt effektfullt men man kan undra vad parkor har med en skördare att göra. [emoji1]

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).