Traktorn i skogen

Den bästa mini/kompakt traktor för skog och hemma på gården?

6 inlägg 16784 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Den bästa mini/kompakt traktor för skog och hemma på gården?

hav  
#452809 vilken är den bästa lilla/kompakt traktorn som jag kan använda i skogen och lyfta lättare saker hemma på gården och ett litet grävaggregat. Det finns flera märken igen kina traktor vill jag ha. 🙏



   TS
Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: Den bästa mini/kompakt traktor för skog och hemma på går

totte  
#452814 Du kan ju börja med att kolla igenom den här tråden på bortåt 60 sidor: Yanmar iseki kubota osv
Börja bakifrån så hittar du det mest aktuella.

Avatar Fallback

Re: Den bästa mini/kompakt traktor för skog och hemma på går

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#452908 Finns en koresn nu, Branson

Användarvisningsbild

Re: Den bästa mini/kompakt traktor för skog och hemma på går

totte  
#452968 Och här är en tråd om koreanska Branson: Branson kompakttraktor med Kranman skogsvagn (video)

Avatar Fallback

Re: Den bästa mini/kompakt traktor för skog och hemma på går

hav  
#453313 De verkar som att de finns flera märken som är bra. Tittar man Kubota, Yanmar m.m. de verkar dyra får betala lika mycket för en liten kompakt som en stor traktor. Men tittar på Branson, mer human i priset. Men summan av allt är vad får jag för pengarna dyrt eller billigare?

   TS
Avatar Fallback

Re: Den bästa mini/kompakt traktor för skog och hemma på går

Weavens  
#462661 Kolla på goldoni, bcs, ferrari, valpadana, antonio carraro, agt..... finns som midjestyrda och hjulstyrda. Även som traditionella med olika storlek på hjul fram som bak. Varför jag gillar dessa är deras enkla lösning på vändbar förarplatform. Du hittar inga andra kompakttraktorer med vändbar stol.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).