Friluftsliv, Naturturism

Roadtrip till Norge

17 inlägg 20579 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Roadtrip till Norge

JensSkoog  
#447582
Seb macahan skrev:


Man tackar för inbjudan Jens, hade lätt varit värt resan att bara få träffa dig igen och se hur du har det hemma. Är vi välkomna även om vi är 3st?
Att vi tar färjan från Strömstad till Sandelfjord hade vi nog nästan tänkt, har fått tips att det ska vara mycket vackert där så då finns det ju dubbla sevärdeheter :smile: . Sen finns det planer att köra mot Stavanger och Preikestolen vidare Odda och Geilo. Efter det skulle jag vilja över Hardangervidda och en avstickare till Rjukan innan hemfärd. Lite tips jag fått från ett par Norska kunder jag har.
Vi får se om man lyckas klämma in detta innan Elmia också!!! :-ss


1, 2, eller 3 finns det alltid rum för, om det inte är direkt lyxigt! (Jag har ju fortfarande presenningen från gallringsdagarna :d )
Vore jättetrevligt om ni kommer den här vägen :-bd

Skickar dig PM, så kan vi göra avtal närare.

Användarvisningsbild

Re: Roadtrip till Norge

Jacobson  
#449711 Låter som en riktig härlig grej att ge sig på, har inte så mycket att bidra med i denna tråden men vill önska dig en trevlig resa :)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).