Socialt (mer om oss)

Dagens Video

946 inlägg 189311 visningar 62 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Dagens Video

Torbjörn Johnsen  
#444788 Eftersom det nu går att ladda upp video på samma sätt som bilder är det väl helt logiskt att vi har en tråd som heter "Dagens video"? Jag börjar med att ladda upp en filmsnutt från ett av dagens besök. Mer kommer i lite mer redigerad form så småningom.





   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Seb macahan  
#444795 Den var onödigt kort, känner mig lite "snuvad på konfekten" så att säga. Men jag vet att det lär väl kompenseras i reportaget som sen kommer. Har funderat lite över detta med era reportage förresten, ganska "gott" jobb att åka omkring o titta på skog och skogsmaskiner! Jag vill inte på något sätt frånta er nån "cred" för allt slit ni lägger ner också men erkänn, sämre arbetsuppgifter kan man ha? :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Torbjörn Johnsen  
#444803 Ja, ja Seb, jag erkänner direkt! Kul på jobbet varje dag! Videon i det här inlägget var mer som ett exempel men kanske lite onödigt kort. Men det kommer mera om den här lilla saken innan veckan är slut.

   TS
Avatar Fallback

Re: Dagens Video

Robertberg  
#444827 Jag hade exakt denna tanke igår, att som komplement till Dagens bild så borde vi också ha en Dagens video-tråd!

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

stegmaster  
#444835 Jag testar et kort klipp från helgen, då jag gör några moment med grip och kran med 1000 varv på traktoren.
Lagom hastighet när man ska lära sig den nya kranen.


Avatar Fallback

Re: Dagens Video

80-90  
#444942 Försöker med en liten snut av timmervältan som blev efter jag högg nu i vinter

Avatar Fallback

Re: Dagens Video

80-90  
#444943
80-90 skrev:Försöker med en liten snut av timmervältan som blev efter jag högg nu i vinter

Det gick inte

Avatar Fallback

Re: Dagens Video

80-90  
#444945
nu gick det bättre

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#445485
80-90 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=MkjWBoQutRA nu gick det bättre

Fin dokumentation, men det ser ut som att du filmat med telefonen i stående format tyvärr.
Fler borde se de stora svarta fälten i bildens sidor och bättre komma ihåg att film och foton blir
massor bättre i liggande format.
Jag har gjort samma fel och ångrat mig så nu försöker jag komma ihåg att ha telefonen i liggande läge.

Avatar Fallback

Re: Dagens Video

80-90  
#445488 Tack för info !! Ska försöka göra så nästa gång :-BD

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

0470  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#445500 Provar med en "selfie" från igår.

Avatar Fallback

Re: Dagens Video

isteskog  
#445502 Hälsinglands fina tallskogar ..... :-bd

Avatar Fallback

Re: Dagens Video

Robertberg  
#445506 Det var inte de första knippena som du lastade 0470! :smile:

Användarvisningsbild

Re: Dagens Video

Erre  
#445590 Lite taskigt med ström i batteriet


Avatar Fallback

Re: Dagens Video

Flax12  
#445602
Erre skrev:Lite taskigt med ström i batteriet


Bäddat för fler spännande filmer från ovan [emoji6]

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).