Socialt (mer om oss)

Nystart

58 inlägg 11859 visningar 9 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Nystart

sundelius  
#444771 Måste så här någon vecka efter oroligheter och avstängningar på Sfo säga att jag fått tillbaka glädjen med att kolla vad ni grejat med under dagen.
Är väldigt skönt när inte alla trådar slutar i samma vi och dom samt allt är skit och det var bättre förr.
Tack till de ansvariga och alla ni andra som håller en god ton samt visar varandra respekt :-bd



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Nystart

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#444792 Sju gilla på nitto visningar talar för att det är fler som tycker som du! :-BD

Avatar Fallback

Re: Nystart

jannee  
#444829 Dyker snart upp en ny tråd som spårar ur, gläds så länge det varar :grin:

Avatar Fallback

Re: Nystart

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#444841
Tåndemåla skrev:Sju gilla på nitto visningar talar för att det är fler som tycker som du! :-BD

Du får nog uppdatera siffran :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Nystart

Robertberg  
#444850 Tack själv Sundelius!

Avatar Fallback

Re: Nystart

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#444851 Hmm, vill ni diskutera varg eller älg? Kanske bägge i samma tråd, det blir nog bra. :ugeek:

Användarvisningsbild

Re: Nystart

Vardon  
#444866
gnisten83 skrev:
Tåndemåla skrev:Sju gilla på nitto visningar talar för att det är fler som tycker som du! :-BD

Du får nog uppdatera siffran :mrgreen:


7/90 * 100 = 7,78 %

Nyss var det 36 gillningar på 632 visningar:
36 / 632 *100 = 5,69 %

Användarvisningsbild

Re: Nystart

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#444871
Vardon skrev:
gnisten83 skrev:
Tåndemåla skrev:Sju gilla på nitto visningar talar för att det är fler som tycker som du! :-BD

Du får nog uppdatera siffran :mrgreen:


7/90 * 100 = 7,78 %

Nyss var det 36 gillningar på 632 visningar:
36 / 632 *100 = 5,69 %

Jag ville bara visa att det var ett bra inlägg men ska vi gå på siffror var det.
31/450*100=6,89
Det var siffrorna när Gnisten skrev inlägget.

Avatar Fallback

Re: Nystart

jannee  
#444872 Kommer stadigt att sjunka allt eftersom man öppnar samma tråd återigen och kan inte gilla mer än en gång, har jag fattat rätt eller :?:

Avatar Fallback

Re: Nystart

alias  
#444874
jannee skrev:Kommer stadigt att sjunka allt eftersom man öppnar samma tråd återigen och kan inte gilla mer än en gång, har jag fattat rätt eller :?:


Jag har också kommit till fram samma slutsats.

MVH
Alias

Avatar Fallback

Re: Nystart

tallen100  
#444879 936 inloggade medlemmar står det, om det är senaste dygnet det gäller?
Så en hel del av dom bör ha läst tråden.

Själv tryckte jag inte på gilla, för jag tycker forat har varit bra hela tiden och har inte stört mej nämnvärt på särskilt mycket :geek: :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Nystart

ananders  
#444900
sundelius skrev:Måste så här någon vecka efter oroligheter och avstängningar på Sfo säga att jag fått tillbaka glädjen med att kolla vad ni grejat med under dagen.
Är väldigt skönt när inte alla trådar slutar i samma vi och dom samt allt är skit och det var bättre förr.
Tack till de ansvariga och alla ni andra som håller en god ton samt visar varandra respekt :-bd


Jag önskar att jag kunnat skriva det samma och inte sprida smolk i bägaren. Känner inte alls samma entusiasm just nu när jag är inne och läser på Sfo. Jag önskar att jag gjorde det men samtidigt är Sfo något jag inte vill vara utan så snart kommer säkert den sanna glädjen tillbaka. Det tar väl bara lite längre tid för vissa.

Användarvisningsbild

Re: Nystart

stegmaster  
#444909
tallen100 skrev:Själv tryckte jag inte på gilla, för jag tycker forat har varit bra hela tiden och har inte stört mej nämnvärt på särskilt mycket :geek: :mrgreen:

Samma här.
Har inte stört mig på nånting als förutom modereringen. 8)

Användarvisningsbild

Re: Nystart

Erre  
#444910 Ja det har varit lite tungt ett tag.

Men alla ni som postar en massa intressanta kommentarer och länkar, och ni som delar med er av kunnande och om vad ni har för er gör att jag kan inte sluta att vara här. :smile:

Det är det tillsammans med en överlag väldigt bra atmosfär som gör detta forum till vad det är.
No 1! :-bd

Användarvisningsbild

Re: Nystart

Erre  
#444913
stegmaster skrev:Samma här.
Har inte stört mig på nånting als förutom modereringen. 8)

Jag tycker att det har framgått tydligt att merparten har tyckt att det behövs.

Och den kommer att fortsätta.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).