Socialt (mer om oss)

Ny tävling - månadens skogsbild

112 inlägg 31753 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#441716 Hej,
Nu börjar vi närma oss slutet av tävlingen för bästa bild i Mars. Vi utser vinnare imorgon middag så nu är det mycket hög tid att både lägga upp bilder och rösta!

Det frågades om vinster. Det blir saker ur skogsforums kollektion samt ett riktigt fint pris vid årets slut när vi korar bästa bilden för hela året!

Rösta på nu gubbar och gummor! :-BD

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#441993 Så, då var tävling för mars månads bild avgjord. Vinnaren denna månad blev bilden nedan från @anersimyra, stort grattis! :-BD
Ny tävlingstråd för april-bilden kommer inom kort.

Tänk på att det inte på något sätt behöver vara en professionellt tagen bild. Nu börjar vi också snudda på vårbilder och allt vad de kan innehålla, jag tror det kommer bli många fina bilder.

Jag skickar också PM till varje vinnare som vinner ett litet "kit" från skogsforum.

Bild

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

totte  
#442031 Grattis Anders, det var en välförtjänt vinst! Riktigt härlig bild på ett ovanligt trevligt motiv och med ett suveränt perspektiv och utsnitt och en god känsla av kraft och rörelse.

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

anersimyra  
#442034 Tackar.. :grin: kul att vinna sin första bildtävling någonsin.. :-BD

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

anersimyra  
#442118 :lol: :lol: :lol: Hästarnas " matte " tycker bilden är " gräslig " ..ja se fruntimmer.. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#442138 Fin bild ju

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

anersimyra  
#442171 Det " klagades " på för stora huvuden och alltför korta ben.. :lol:

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Bax  
#442241
anersimyra skrev:Det " klagades " på för stora huvuden och alltför korta ben.. :lol:


Baah, det är ju tvärtom på kusken så det går väl på ett ut :lol:

Grattis till en fin bild.

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

anersimyra  
#442277 =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) det ska jag framföra.. =)) =)) =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

sundelius  
#442320
anersimyra skrev:Tackar.. :grin: kul att vinna sin första bildtävling någonsin.. :-BD

Grattis :-BD

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

anersimyra  
#442334 Tackar.. :grin:

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#443984 Hej,
På begäran har jag tagit bort Anders bild i Aprils tävling. Han återkommer med nya istället! :-bd

Jag flyttade också två kommentarer, tänk på att vi bara lägger in bilder i tävlingstrådarna och gillar. I denna tråd kan vi gärna diskutera allt om tävlingen, bilderna osv!

Ta nu fina bilder och ladda upp i tråden, det kan bli några riktigt fina tidiga vårbilder! :-bd

Månadens Skogsbild April 2017 [tävling]

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Erre  
#444122 Jag tog bort några kommentarer i tråden
Månadens Skogsbild April 2017


Månadens Skogsbild April 2017 [tävling]


Vi försöker hålla den tråden ren från kommentarer.

Dvs bara tävlingsbilder.

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

totte  
#444129 Skrev det i tävlingstråden, skriver det här också: Skall man kunna rösta på en bild så kan det förstås bara vara EN BILD PER INLÄGG! Ursäkta om jag är lite högröstad.

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#447675 Nu är det bara timmar kvar innan vi stänger tråden Månadens Skogsbild April 2017 [tävling] och därmed tävlingen för april månads skogsbild. Har du några bilder så passa på att lägga in dem! :-BD

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).