Öppna kategorin

Snickare byggarbetare sökes!!!!!

20 inlägg 6809 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Snickare byggarbetare sökes!!!!!

sundelius  
#438604
Seb macahan skrev:Det var härliga gamla ord. Blir nog svårt o driva byggfirma i dag om man ska leva efter den devisen eller vad säger du Sundelius ligger du inom tummen´ :lol:

Nja, kraven på finishen har nog blivit lite tuffare med åren :smile: .
På gott och ont

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Snickare byggarbetare sökes!!!!!

totte  
#438660 Hehe, jo så är det nog. Vet inte om det var samme man, tror inte det, som, efter att ha hyvlat många gånger på en fönsterbåge, blev tvärförbannad och tog till yxan. När det sen var en glipa på bortåt halvtummen så sa han: "Ha ja inte allti sagt att det tål så jädra lite på slutet".

Avatar Fallback

Re: Snickare byggarbetare sökes!!!!!

busholle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#438685 Får hålla med er om att Blekinge är vackert. Där finns allt från Smålands djupa skogar till skärgårdens milda klimat och vackra natur.
Min morfar var från trakterna kring Kyrkhult och en av hans bröder bor fortfarande utanför Pukavik.

Avatar Fallback

Re: Snickare byggarbetare sökes!!!!!

Robertberg  
#438722 Som anläggare är man glad bara man är i rätt kommun och jobbar. Mer noga än så ska man inte behöva vara :wink:

Avatar Fallback

Re: Snickare byggarbetare sökes!!!!!

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#438774
Robertberg skrev:Som anläggare är man glad bara man är i rätt kommun och jobbar. Mer noga än så ska man inte behöva vara :wink:


Vilken firma är du på?

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).