Öppna kategorin

Inofficiellt Skogsforummästerskap i ???

6 inlägg 2245 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Inofficiellt Skogsforummästerskap i ???

bgl  
#437811 För en tid sen var det en familj på trakten som tog ut skilsmässa när barnen flyttat hemifrån samt bjöd ut villan till försäljning. Det var ganska stökigt i trädgården och ryktet sa att även inomhus var det välfyllt med allsköns grejer.
När mäklaren hade första visningen var det några "vän av ordning" som gick dit av ren nyfikenhet dock inte av att köpa huset. Ryktet var nog sant, mest snack blev det om ett duschrum där det på en hylla och i ett litet skåp stod 43(!) mer eller mindre fulla flaskor med schampoo, deodorant mm!
Flera som hörde detta blev själva oroliga och gick hem och räknade i sitt eget duschrum. Vi hade bara 24 flaskor, något som visade sig vara bland det lägre resultaten.
I eftermiddag när solen äntligen kom in i min verkstad började jag vårstäda och slogs av hur många sprayburkar man har!
Finns det intresse för ett inofficiellt Skogsforummästerskap i antal sprayburkar som står i garaget/verkstan hos oss? Om största eller minsta antal innebär vinst vet jag inte - det får kanske Fredrik bestämma.
För min egen del hann jag inte räkna färdigt så jag återkommer om tävlingen kommer igång.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Inofficiellt Skogsforummästerskap i ???

Bax  
#437826 23 schampo/balsamflaskor, varav jag äger en (1). Frun o dottern resten. Får se om jag orkar räkna sprayburkarna i verkstan, men det ska inte vara så många

Avatar Fallback

Re: Inofficiellt Skogsforummästerskap i ???

axwell  
#437868 Har inte ens försökt räkna men, .........................inte så många fler än hundra skulle jag gissa :?: :roll:

Dvs sprayburkar :!:

Avatar Fallback

Re: Inofficiellt Skogsforummästerskap i ???

tallen100  
#437871 Det kan vara bra att ha, om det ska sprayas riktigt mycket någon gång :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Inofficiellt Skogsforummästerskap i ???

Blivande snickare  
#437888 Krävs fotobevis? :D

Avatar Fallback

Re: Inofficiellt Skogsforummästerskap i ???

axwell  
#437933
Blivande snickare skrev:Krävs fotobevis? :D


Jag lämnar Walk Over, tänk om jag inte har ens hundra :?:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).