Motorsåg och handhållet

husqvarna reservdelar??

9 inlägg 3416 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

husqvarna reservdelar??

Elvira11  
#436279 Hej har kommit över en låda på konkursaktion.mestadels hqvdelar förgasare,kolvar,membran ja i stort sett det mesta till en såg.allt är upp märkt med detalj nummer från hqv.men mitt problem är att få fram till vilken såg,respektive detalj tillhör.tacksam för tips.har bara provat att googla på art nummer, men blir ett jävla sammelsurium av siffror där.tanken är ju att kursa iväg det mesta av prylarna,med tiden.mycket av delarna verkar vara till äldre sågar o röjare.



   TS
Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: husqvarna reservdelar??

bendel  
#436282 501 79 76 -01 cylinder husqvarna 238 är jag intresserad av om du har den

Användarvisningsbild

Re: husqvarna reservdelar??

Elvira11  
#436293 Tyvärr bara cylndrar till småröjare,trimmer.börjar inge bra med min låda. :sad:

   TS
Avatar Fallback

Re: husqvarna reservdelar??

bendel  
#436294 Okidoki [WHITE SMILING FACE]

Användarvisningsbild

Re: husqvarna reservdelar??

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#436303 Att lägga upp dem med detaljnummer kanske räcker. Ofta är det inte bara till en modell.
Men knäpp en bild o lägg upp här, lägg in nummer så kan vi hjälpas åt o reda ut vad det är till.

Användarvisningsbild

Re: husqvarna reservdelar??

Elvira11  
#436313 Kanske enklast så .ser ju att vissa delar passar både hqv,Jonsered och partner.

   TS
Användarvisningsbild

Re: husqvarna reservdelar??

johan eriksson  
#436356 Var i landet finns delarna?

Användarvisningsbild

Re: husqvarna reservdelar??

Elvira11  
#436382 Norrbotten

   TS
Användarvisningsbild

Re: husqvarna reservdelar??

Elvira11  
#436386 Norrbotten

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).