Traktorer och processorer

Sitter just nu och dagdrömmer mycket om...

5 inlägg 2248 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Sitter just nu och dagdrömmer mycket om...

ananders  
#435405 ...en hypromaskin och hittar då detta ekipage.

Inte så dumt eller? :YMDAYDREAM:



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Sitter just nu och dagdrömmer mycket om...

valtra mega  
#435481 Inte så illa men skulle vara ännu bättre med kranmonterad processor .
Oberoende av vad du skaffar så se till att du får sitta i hytten och köra och inte måste stå på backen .
Sitter själv i hytten och hugger sedan 3 mån och det går fort att anpassa sig med 20 grader och tak över huvudet när det är kring 0 grader ute och kommer snöblandat regn

Användarvisningsbild

Re: Sv: Sitter just nu och dagdrömmer mycket om...

lerbo  
#435532 Jag sitter å drömer om @gnisten83 ekipage ;)

Avatar Fallback

Re: Sitter just nu och dagdrömmer mycket om...

Chuck Norris  
#435539 Vad kostar ett sådant ekipage? 600 000 kr + traktor? Då är frågan (som vanligt) om det inte är bättre att köpa en beg skördare och få betydligt bättre kapacitet och komfort?

Användarvisningsbild

Re: Sitter just nu och dagdrömmer mycket om...

ananders  
#435542
valtra mega skrev:Inte så illa men skulle vara ännu bättre med kranmonterad processor .
Oberoende av vad du skaffar så se till att du får sitta i hytten och köra och inte måste stå på backen .
Sitter själv i hytten och hugger sedan 3 mån och det går fort att anpassa sig med 20 grader och tak över huvudet när det är kring 0 grader ute och kommer snöblandat regn


Dagdrömmer bara, alla sådana här lösningar ligger ljusår ifrån min budget. Och visst en kranmonnterad processor hade inte heller varit helt fel.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).