Öppna kategorin

Klippa häcken 2.0 (video)

5 inlägg 2686 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Klippa häcken 2.0 (video)

Fredrik Reuter  
#433818 Ja, jag vet inte om det kan kallas 2.0 med denna utveckling i häckklippning men det är innovativt (effektiviteten kan kanske diskuteras).





   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Klippa häcken 2.0 (video)

JensSkoog  
#433837 Med häcksax på min KM130 R, skulle jobber varit gjort undan innan gubben hade klättrad upp i slepet :lol:
Men, han klipper ju sin häck. Finns oerhörd många som bara tänker på det och aldrig gör det. :surp:

Avatar Fallback

Re: Klippa häcken 2.0 (video)

Tosca  
#433861 @kärrabol har nog större möjligheter att göra såna här jobb, med en kärra efter hans traktor så går det att klippa ganska stora häckar - även i lutning...
Men i filmens fall hade det nog varit smidigare med en vanlig rullställning, trots att man måste kliva ner för att flytta den så är det nyttigt att röra på sig också.

Användarvisningsbild

Re: Klippa häcken 2.0 (video)

Magnus M  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#433875 Jag satte farsan i bilen framför kärran när jag klippte sist. Har en avenbokshäck.
Klipper med HVA 325he3.

Skulle vara intressant o se när innerhjulet hakar i nån gren o allt ställer sig på tvärs för han i filmen

Magnus M

Avatar Fallback

Re: Klippa häcken 2.0 (video)

Hema  
#433998 Ja det är väl just pga människans slöhet ihop med kreativitet som vi inte längre bor i regnskogen? :)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).