sön 22 jan 2017, 20:40#432450
Känner igen till viss del att rottne är lite ovilliga att ta tag i vissa problem...
Första gången vi märkte det var ju när den fantastiska lösningen med smörjfri kran visade sig inte vara så bra... Blev ganska snabbt glapp i vippleden.
När vi var i kontakt med rottne om detta så hade dom ingen konkret lösning att komma med, utan frågade istället hur vi tänkt lösa problemet? Nya plastbussningar håller ett halvår till ett år så det är ingen långsiktig lösning.
Vi har även haft problem med att det gått av bultar i skarven på vagnen vid bakkardan, samma där dom hade inget att komma med.
Man får komma på egna lösningar.
Trodde det skulle vara lättare att få gehör för problem med rottne då det är en liten tillverkare, jämför då med komatsu, men det tycker jag inte det är, tvärtom på komatsu tycker jag dom gör allt dom kan för att lösa det problem man har.
Däremot traktor city Piteå som är våran servicelämnare är duktiga, dom gör vad dom kan, duktigare reparatör än Peter som skruvar där är nog svårt att hitta
Avverkar numer med en JD1270g!