Socialt (mer om oss)

Ny tävling - månadens skogsbild

112 inlägg 31727 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

HasseP  
#428192 Saxat från den andra tråden:

Krav för bild som ska vara med i tävling denna månad:
- Måste vara en bild med skoglig anknytning och med klart vintertema.
- Bilden måste så klart följa våra forumregler.
- Det behöver givetvis inte vara en bild tagen av ett proffs, enda tekniska kravet är att bilden ska vara större än 1920x1080 i storlek (pixlar).
- Max en bild per användare och månad.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Gaffe  
#428193 Tack, läste nog lite fort ;P

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

HasseP  
#428195 Jag hade för mig att jag läst det någonstans, men det tog en stund innan jag hittade det själv. Så din fråga var nog befogad.. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#428196 Hej,
Januaris bild är redan vald och "aktiv" så att säga eftersom vi är i Januari nu. Läs mer om detta i första inlägget. För att kunna starta med omröstningsbild så får vi ligga en månad framåt, därav att vi nu tävlar om februaribilden i tråden Månadens Skogsbild Februari 2017 [tävling]

Ni som laddat upp bilder i denna tråd får mer än gärna ladda upp dem i tråden ovan (så de är med i tävlingen).

Det ska annars gå att gilla i apparna också, toucha till lätt med fingret på det inlägg du vill gilla så ska det dyka upp en meny, bl a med en tumme-upp-symbol.

Ladda upp och rösta på! :-bd

Tack ni som engagerat er och ni som laddat upp bilder hittills, kanonkul!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

JohannesG  
#428197
Gaffe skrev:Max en bild per användare? Eller...

Max en bild per användare och månad. Står tydligt i tävlingstråden Månadens Skogsbild Februari 2017 [tävling], kanske lite luddigare i denna.

Detta är en diskussionstråd omkring tävlingen, tävlingstråden där man laddar upp sina bidrag hittar du här: Månadens Skogsbild Februari 2017 [tävling]

Känner att jag plötsligt tog på mig lite av en moderator-roll, det var inte meningen att sno det jobbet från er med den behörigheten, jag vill bara göra tydligt vad som gäller.

Avatar Fallback

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

tallen100  
#428199 Bra, nu blir det spännande att se om det hjälpte :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

anersimyra  
#428201 =)) =)) det blir till att radera och göra rätt.. :lol:

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

stegmaster  
#428208 Fatter fortfarandet inte vilka bilder man kan använda???
Sen någon redan har bilder från februar 2017 :wink: , så kan jag kanske leta fram en bild från förra vintaren, för då var det åtminstone snö, det har inte varit så langt i år. :?: :?:
Eller hur ska detta vara, ska bilden vara tagen i den aktuella mnd./år, eller kan man ta vilken bild som helst bara ämnet er vinter, even en 5 år gammal bild?

Avatar Fallback

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Simon.M  
#428209
tallen100 skrev:
Simon.M skrev:Vet inte ens hur man gillar något är det tacka ni menar

Sitter en fyrkantig sak till vänster nere i inlägget som det står gilla på, trycker du på den så gillar du inlägget.
nej ser jag inte kör i appen

Avatar Fallback

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Simon.M  
#428211

Avatar Fallback

Ny tävling - månadens skogsbild

Simon.M  
#428212
bara något som heter tacka inget gille nere till vänster

Avatar Fallback

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

RONiL  
#428236 @Simon.M
"Tacka" knappen är "gilla" knappen.
Jag tackade Fredrik Reuters senaste inlägg, och när jag kollade i webbvyn så står det att jag gillar inlägget[emoji106]

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Fredrik Reuter  
#428243 Jepp, så är det! Här på webben så tackade vi ju faktiskt en tid. Innan vi röstade om att det var bättre med gilla. Tyvärr hänger det kvar i appen...

   TS
Avatar Fallback

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

Simon.M  
#428258 Ok då vet jag

Användarvisningsbild

Re: Ny tävling - månadens skogsbild

JohannesG  
#428300
stegmaster skrev:Fatter fortfarandet inte vilka bilder man kan använda???
Sen någon redan har bilder från februar 2017 :wink: , så kan jag kanske leta fram en bild från förra vintaren, för då var det åtminstone snö, det har inte varit så langt i år. :?: :?:
Eller hur ska detta vara, ska bilden vara tagen i den aktuella mnd./år, eller kan man ta vilken bild som helst bara ämnet er vinter, even en 5 år gammal bild?

Vet att Fredrik har mycket att göra men jag tycker ända att det hade varit trevligt om @Fredrik Reuter svarade på stegmasters fråga.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).