Öppna kategorin

Officiella gnäll och gnöl tråden!

172 inlägg 53905 visningar 29 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Blivande snickare  
#425138 Tack @Erre!

Krya på er allihop å kom ihåg, när en karl är sjuk är han på riktigt sjuk! ;)

Elmia
Avatar Fallback

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Amatörhuggare 62  
#425148 Krya på er allihopa.

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

sundelius  
#425153 Usch, blev orolig i magen bara av att läsa den här tråden :???:
Krya på er allihopa så ni får en God jul
PS Whiskey hjälper mot det mesta DS

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

JensSkoog  
#425155
sundelius skrev:Usch, blev orolig i magen bara av att läsa den här tråden :???:
Krya på er allihopa så ni får en God jul
PS Whiskey hjälper mot det mesta DS

Nej, av allt som inte hjälper, är aquavit bäst!

Krya på er, alla!
Senast redigerad av JensSkoog ons 21 dec 2016, 11:45, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

ananders  
#425162 Krya på er alla och till Erre så hoppas jag att resten av er familj klarar er undan magsjukan.

Själv är jag öm lite över allt efter att haft en hård dag i röj skogen igår. Det började med att jag fick en grov hasselstam som jag höll på att lumpa ner på foten precis ovanför stålhättan.
Lite senare halkar jag på en stam och vrider knät lite illa.Och till sist så får jag en sträckning av ena vadmusklen.

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Erre  
#425168 Tackar @ananders

Hoppas du får en bättre dag idag!

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

sundelius  
#425246 Idag började sjuåringen kräkas :roll:

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Erre  
#425247
sundelius skrev:Idag började sjuåringen kräkas :roll:

Arrgh!! :sad:
Lider med dig!

Avatar Fallback

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#425257 Knappt man vågar träffa folk nu i julhelgen med ett MÅSTE jobb på tisdag :shock:

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

ananders  
#451185 Ligger här med ett krassligt knä som värker oavbrutet och har så gjort sedan halvåtta tiden igår kväll.

Troligen orsakat av någon onaturlig vridning igår under röjningen igår eftermiddag.

Var till vårdcentralen idag och träffade en sköterska och det enda som hände där var att jag fick ett telefonnummer som jag ska ringa imorgon för att boka tid hos en sjukgymnast.

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

totte  
#451187 Men fy tusan, inte ett dugg bra när det gör ont i knät! Hoppas det är tillfälligt och går över snabbt.

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#451208 Då har man koll på att det inte är en skelettskada. Jag håller på med at rehabilitera en knäskada och det var först sjukgymnasten som gav en diagnos. Så det kan vara en bra utveckling när de fick ett nr. Börja bara inte innan svullnaden gått ner!

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

ananders  
#451217
totte skrev:Men fy tusan, inte ett dugg bra när det gör ont i knät! Hoppas det är tillfälligt och går över snabbt.


Jag hoppas också att det är snabbt övergående men det känns inte så just nu när man ligger i soffan och kvider.

Tåndemåla skrev:Då har man koll på att det inte är en skelettskada. Jag håller på med at rehabilitera en knäskada och det var först sjukgymnasten som gav en diagnos. Så det kan vara en bra utveckling när de fick ett nr. Börja bara inte innan svullnaden gått ner!


Hur vida man har koll på om det inte är sklettskada eller inte vet jag inte, jag hann knappt sätta mig på stolen innan mötet var slut. Så jag får se vad sjukgymnasten har att säga.

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#451235
ananders skrev:
totte skrev:Men fy tusan, inte ett dugg bra när det gör ont i knät! Hoppas det är tillfälligt och går över snabbt.


Jag hoppas också att det är snabbt övergående men det känns inte så just nu när man ligger i soffan och kvider.

Tåndemåla skrev:Då har man koll på att det inte är en skelettskada. Jag håller på med at rehabilitera en knäskada och det var först sjukgymnasten som gav en diagnos. Så det kan vara en bra utveckling när de fick ett nr. Börja bara inte innan svullnaden gått ner!


Hur vida man har koll på om det inte är sklettskada eller inte vet jag inte, jag hann knappt sätta mig på stolen innan mötet var slut. Så jag får se vad sjukgymnasten har att säga.

Jag satt på akuten i fyra timmar för att får reda på att det inte var en skelett skada! Fick även tillbringa 10 h efter att jag fick diagnos på blodpropp i benet.

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

ananders  
#451240
Tåndemåla skrev:
ananders skrev:
totte skrev:Men fy tusan, inte ett dugg bra när det gör ont i knät! Hoppas det är tillfälligt och går över snabbt.


Jag hoppas också att det är snabbt övergående men det känns inte så just nu när man ligger i soffan och kvider.

Tåndemåla skrev:Då har man koll på att det inte är en skelettskada. Jag håller på med at rehabilitera en knäskada och det var först sjukgymnasten som gav en diagnos. Så det kan vara en bra utveckling när de fick ett nr. Börja bara inte innan svullnaden gått ner!


Hur vida man har koll på om det inte är sklettskada eller inte vet jag inte, jag hann knappt sätta mig på stolen innan mötet var slut. Så jag får se vad sjukgymnasten har att säga.

Jag satt på akuten i fyra timmar för att får reda på att det inte var en skelett skada! Fick även tillbringa 10 h efter att jag fick diagnos på blodpropp i benet.


Jag är säker på hennes bedömning att det inte är en sklettskada.
Ja, din historia var inte alls rolig men bra att du är på god väg tillbaka.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).