Information om forumet

Beställ kepsar och klistermärken!

2 inlägg 28138 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Beställ kepsar och klistermärken!

Fredrik Reuter  
#42325 Nu finns kepsar och klistermärken i lager och det går bra att beställa från och med nu!
Det blir försäljning i liten skala så här till en början, ni kan alltså se denna "omgång" som ganska exklusiv, speciellt efter alla turer som varit angående dessa kepsar!
Bilder på kepsar och klistermärken finns i bilagorna nedan.

Lite information om kepsarna:
Kepsar av märket Slazenger. Modellen är snäppet över standard, tror det kallas "pro", lite kraftigare tyg och skärm. Finns i mörkblå, signalröd samt signalgrön (eller gul om man så vill).
Skogsforum-loggan broderad på framsidan enligt bild.

Pris: 120kr/st inkl frakt och moms.

Lite information om klistermärkena:
Ca 20x7cm vit bakgrund, i standardmaterial. Ska fungera fint utomhus på t ex bilar och maskiner.

Pris: 25kr/st inkl frakt och moms.

Beställning görs via PM (Personligt Meddelande) till mig.
Förskottsbetalning till Bank Giro: 5764-4734 görs lämpligen direkt efter svar från mig (kontroll att grejer finns i lager för förskottsbetalning).
Beställningen skickas direkt pengarna anlänt.

Mycket viktigt!
Märk inbetalningen med ditt användarnamn på skogsforum!


Direktlänk för PM:

https://skogsforum.se/ucp.php?i=pm&mode=compose&u=2

Skulle du inte vara medlem på forumet och ändå vill beställa varor, maila till mig på info@skogsforum.se

Här kommer lite informell info som är nog så viktig:
På priserna finns ett påslag som kommer användas för annonsering i skogspress, om allt säljs torde det kunna ge en eller kanske två annonser. Vill du ytterligare stödja forumet för annonsering får du givetvis betala mer för kepsar och/eller klistermärken.

Varorna tycker jag personligen blev ganska bra till slut.
Det enda jag själv har att påpeka är kanske att loggan på kepsarna hamnade lite lågt, det är inget som direkt stör tror jag, annat än en petig Admin då. Men som sagt, det är en liten exklusiv serie som har en speciell historia bakom sig, vem vet, kanske samlarvärde om några år... :wink:




   TS
Användarvisningsbild

Re: Beställ kepsar och klistermärken!

Fredrik Reuter  
#42745 Hej,
Nu har beställningar börjat komma in, va kul!
Tänkte informera för de som undrar att jag under veckodagar enbart kan gå igenom beställningar på kvällstid, däremot allt som oftast dagligen.

Tror vi är uppe i ca 15 tingade kepsar och något fler antal klistermärken, det tar på lagret med andra ord, skynda att fynda!

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).