Öppna kategorin

Skogstjej söker likasinnad kille

79 inlägg 49377 visningar 31 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Jacobsen  
#286382 När jag postade min annons efter Husqvarnasåg och -röj så poppade den här tråden upp. Och jag kan inte låta bli att undra: HUR HAR DET GÅTT????

B-)

Elmia
Avatar Fallback

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

faxahellre@gmail.com  
#306603 Hej skogstjej! Jag är en intresserad skogskille som gärna skulle lära mej mer om skogsbruk. Bor i Vännäs (Västerbotten) men vill gärna skapa nya kontakter på andra ställen. En stor dröm vore att äga egen skog men tyvärr har det "ännu inte gått min väg". Vill du ha kontakt så heter jag Niklas och ser fram emot svar...

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

Torgil  
#394973 Jag skulle så här när "ämnet" verkar slut vända på rubriken och Stadskille(man) söker natursinnad kvinna och tjej.
Har hittills nästan bara bott i Stockholm och arbetat på kontor här och i Västerås samt Eskilstuna men har stort och
väl underhållet tycke till natur, fjäll och skog som jag kan komma att vilja rota på någonstans. (Fortsättning följer!)
Har arbetskamrat som äger skog i Börtnan (Jämtland), har gjort ett 40 tal fjällturer, har vandrat genom Tiveden

Användarvisningsbild

Re: Skogstjej söker likasinnad kille

LonelyWoodMan  
#416766 Hej alla.

Kanske för ung men en riktig skogsmulle är man... Mer för att gå i skog än röja i den.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).