Skogsmaskiner (stora skogsmaskiner)

Efterlysning - Forestline

11 inlägg 22762 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Efterlysning - Forestline

walldenwood  
#396777 Vill komma i kontakt med någon som äger eller vet någon maskin som är till salu.



   TS
Olofsfors skogsmaskinsband
Avatar Fallback

Re: Efterlysning - Forestline

dwurg  
#396784 Jag vet vart det står en. Vet inte vem som äger den eller om den är till salu. Men den såg lite trött ut sist jag åkte förbi, fattades några hjul om jag inte såg alldeles galet.

Användarvisningsbild

Re: Efterlysning - Forestline

Fredrik Reuter  
#396793 Hej,
Jag var ju och spanade in en Forestline på Peters Skogsmaskiner i Skåre, videoklipp nedan.
Kollade med Richard Svensson som är säljare där precis men den var såld. Hade gått någonstans till Småland.


Avatar Fallback

Re: Efterlysning - Forestline

walldenwood  
#396827 Helt rätt Fredrik. Den gick till en maskinhandlare i Småland, som i sin tur sålde den till en i Uppsala trakten. Håll ögonen öppna!!

   TS
Avatar Fallback

Re: Efterlysning - Forestline

erik__j  
#415335 Den står hemma hos mig[emoji16]

Avatar Fallback

Re: Efterlysning - Forestline

Blivande snickare  
#415346
erik__j skrev:Den står hemma hos mig[emoji16]

Nämen va kul! :grin:

Vad har du för planer med den?

Avatar Fallback

Re: Efterlysning - Forestline

erik__j  
#415358 Köpte den i mars, kört en del i egen skog. Maskinen går kanon.

Användarvisningsbild

Re: Efterlysning - Forestline

Fredrik Reuter  
#415607 Hej,
Vad kul att ägaren kom tillbaka i tråden! :grin:

Det vore riktigt intressant att få fler rapporter från dig ang Forestline, är det gallring som gäller?

Avatar Fallback

Re: Efterlysning - Forestline

walldenwood  
#433636 Från och med idag står denna skördare på min gårdsplan i Småland. Efter ca ett års letande gick det vägen, tack erik_j för affären!

   TS
Avatar Fallback

Re: Efterlysning - Forestline

erik__j  
#433638 [emoji106]

Användarvisningsbild

Re: Efterlysning - Forestline

mariusibestandet  
#456880 Hei Wallenwood.
Jeg fant din efterlysning. Vi fikk tak i en mpm90 i oktober i 2016. Jeg kjører denne daglig og søker etter noen å dele erfaringer med.
Vi kan ta noe dialog her, men gjerne også om det går at kontakte deg på telefon och mail.
Min e-post er, marius@hedskog.no
Håper å høre fra deg og kunne dele erfaringer om Forestline, bestandsgående gallring och skog generelt.
Det går at smugtitte litt på vår drift via Hedskog.no. Denne går direkte på FB.


walldenwood skrev:Från och med idag står denna skördare på min gårdsplan i Småland. Efter ca ett års letande gick det vägen, tack erik_j för affären!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).