Skojigt/Galet

bästa historien

3631 inlägg 990776 visningar 154 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#412961 Ett gift par i 60-års åldern firade sin 40-åriga bröllopsdag
på en lugn, romantisk liten restaurang

Plötsligt dök en liten vacker fe upp på deras bord.

Hon sa:
"För att ni är ett exemplariskt gift par
och för att ni är kärleksfulla mot varandra,
Så kommer jag ge er båda varsin önskan."
Hustrun svarade "Åh, jag vill resa runt i världen med min älskade make."

Den lilla feén viftade med trollspöt och - poof!
- Två biljetter till Queen Mary II dök upp i hennes händer.

Mannen tänkte efter en stund: "Ja, detta är väldigt
romantiskt, men ett tillfälle som detta, kommer aldrig igen.
Jag är ledsen min kärlek, men min önskan
är att ha en hustru 30 år yngre än jag."
Hustrun, och feén blev djupt besvikna,
men en önskan är en önskan.
Så feén viftade med trollspöt igen och poof! ...

- Mannen blev 93 år gammal.

Sensmoralen i denna historia: Män som är otacksamma
jävlar ska komma ihåg att även feér är kvinnor...

Elmia
Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#412963 DET ÄR SÅ MAN TAR DOM

Ett gäng grabbar spenderade helgen med att planera inför nästa gemensamma golfresa.
2 dagar före kompisarna skulle resa så säger Kalles fru ifrån och talar om att han inte får följa med.
Kalles vänner blir ganska irriterade, men vad kan dom göra.
2 dagar senare så anländer kompisarna till golfbanan och ser att Kalle redan checkat in,
varit på driving rangen och höll nu på att träna puttning
Vad i helvete säger kompisarna, hur länge har du varit här och hur gjorde du
för att övertala din fru att du skulle få åka.
Jag har varit här sedan igår! Jag satt i min fåtölj framför Tv:n då
min fru smög upp bakom mig och höll sina händer för mina ögon och sa gissa vem?
Jag tog bort hennes händer och såg att hon hade köpt ett nytt genomskinligt nattlinne.
Hon tog min hand och drog med mig till sovrummet.
I sovrummet hade hon tänt minst 2 dussin ljus och spritt ut rosor över hela sovrummet.
På sängen hade hon lagt ett rep och ett par handbojor!
Hon beordrade mig att sätta på henne handbojorna och binda fast henne i sängen, sedan sa hon

" Gör vad du vill "

Avatar Fallback

Re: bästa historien

Stenmark  
#412964 Vet ni vad skillnaden är på ett vanligt samlag och ett ekologiskt
.
.
I ett ekologiskt sprutar man inte

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

hlb  
#412967 Men Birger Schlaug gifte sig med en nunna, för han ville ha obesprutat.

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#412969 Ok här kommer det, var beredda!

En ung man gick och lade sig, kysste sin fru och somnade.
Plötsligt vaknade han och såg en äldre man i vit dräkt stå bredvid sängen.
- Vem är du och vad gör du i mitt sovrum?
- Jag är Sankte Per och du är inte i ditt sovrum, sa mannen.
- Va!? Menar du att jag har dött? Jag är ju så ung, sa mannen. Skicka mig genast tillbaka till min fru!
- Så enkelt är det inte, sa Sankte Per. Du har bara två möjligheter att komma tillbaka till jorden. Den första är som hund.. - Som hund? utbrast mannen. Nej det passar mig inte. Vad är den andra möjligheten?
- Det är att komma tillbaka som höna, svarade Herren.
- Okej, låt mig bli en höna! bestämde mannen. Sagt och gjort.
Den unge mannen förvandlades till en vacker höna och befann han sig åter på jorden, i ett hönshus. Snart kände han en märklig känsla i bakdelen.
- Jag exploderar, tänkte han. Det här var kanske inte en så bra idé. Då kom en tupp fram till honom
- Du måste vara den nya hönan som Sankte Per berättade om. Hur känns ditt nya liv? frågade han hönan.
- Ganska bra, men jag har en så märklig känsla, som om jag ska explodera, svarade mannen.
- Ja, skrattade tuppen, du måste lägga ett ägg!
- Och hur gör jag det? Jag har aldrig lagt ett ägg!
- Du gal högt två gånger och sen pressar du så länge du kan. Så gör alla andra hönorna, förklarade tuppen.
Mannen gol två gånger och pressade tills det inte gick mer och ut kom ett ägg!
- Det gick ju bra! Jag gör om det, tänkte mannen. Han gol igen och tryckte, och ut kom ytterligare ett ägg. Och eftersom det kändes så bra, gjorde han det en gång till. När han gol, hörde han plötsligt en röst:

Oskar,vakna för helvete,du skiter ju ner hela sängen! 😡

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#412970 Här kommer veckans fredags-fräckis:

Ett ungt par åkte på en romantisk vintersemester till Kebnekaise, där de skulle bo en tid i en gammaldags vedeldad stuga. Efter att de kommit fram gick mannen ut för att hugga ved. En stund senare kommer han tillbaka in och säger:
– Älskling, mina händer är kalla.
Eftersom han hade en snäll och välmenande fästmö sa hon:
– Lägg dem här mellan mina ben, så ska jag värma dem.
Det gjorde han, och händerna blev varma. Efter lunch går han åter ut och hugger ved och kommer tillbaka in och säger:
– Älskling, mina händer är kalla. Hon svarar honom åter:
– Lägg dem här mellan mina ben, så ska jag värma dem.
Det gör han, och händerna blir varma igen. Efter middag behöver han hugga mer ved, och när han kommer in igen så säger han klagande:
– Älskling, mina händer är kalla.
Hon tittar på honom och säger:

– För Guds skull gubben, fryser du aldrig om ÖRONEN?

Avatar Fallback

Re: bästa historien

tallen100  
#413002
jannee skrev:Följande är ENDAST för Fredrik :grin:

Den ene australiensaren till den andre:
-Värst vad du har många bulor i pannan?
-Jo jag har köpt en ny boomerang och har försökt kasta bort den gamla!

Enda sättet att slänga bort en boomerang är att kasta den på enkelriktad gata :smile: .

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#413003
tallen100 skrev:
jannee skrev:Följande är ENDAST för Fredrik :grin:

Den ene australiensaren till den andre:
-Värst vad du har många bulor i pannan?
-Jo jag har köpt en ny boomerang och har försökt kasta bort den gamla!

Enda sättet att slänga bort en boomerang är att kasta den på enkelriktad gata[emoji2].

Tja, det finns ju boomeranger som inte kommer tillbaka.
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

JensSkoog  
#413013 Den här ogillar min vän, ägproducenten, starkt :surp:

"Ska Ni ha äg til frukosten, Hr. Baronen?"
"Nej, jag har blivit religiös, så jag är starkt emot abort" :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: bästa historien

Robertberg  
#413041 Vad kallas en boomerang som inte kommer tillbaka när man kastar den?





Pinne.

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#413042
Robertberg skrev:Vad kallas en boomerang som inte kommer tillbaka när man kastar den?





Pinne.

Fel: Jaktbumerang eller kylie https://sv.wikipedia.org/wiki/Bumerang
/Niklas

Avatar Fallback

Re: bästa historien

axwell  
#413043
Robertberg skrev:Vad kallas en boomerang som inte kommer tillbaka när man kastar den?





Pinne.


Kan man lita på det, för :"Allt som inte är stulet kommer tillbaka" :!: :roll:

Avatar Fallback

Re: bästa historien

jannee  
#413052 En man som var ute och gick fick sin på en snygg brud med en så tunn blus att han kunde se hennes fina bröst, han kunde inte låta bli utan stannade henne och frågade om han fick bita i hennes bröst om hon fick 1000 kr hon svarade: aldrig i livet.
Mannen sprang som en galning runt kvarteret för att kunna möt henne igen stannade henne och frågade om han fick bita i hennes bröst om hon fick 10 000 kr hon svarade: vad tror jag är för kvinna.
Återigen mannen sprang fort som fan runt nästa kvarter för att möta henne en gång till och nu frågade han om du får 100 000 kr får jag då bita i dina bröst, kvinnan funderade lite och sen sa hon ok för 100 000 kr får du göra det men inte här vi går in i gränden här borta, de gjorde så och hon öppnade blusen och mannen började smeka och pussa dessa underbara bröst, han höll på ett tag och till sist tyckte hon på att ska du inte bita någon gång då ?
- Nej fan så mycket pengar har jag inte. svarade då mannen.

En man kom in på ett café med en mus under armen. Han beställde en öl till sig själv och tio pannbiffar till musen.
-Vad är det för en märklig mus som kan äta tio pannbiffar?! undrade värden.
-Jo, det var så att jag räddade en liten fe och fick tre önskningar. Jag önskade mig god hälsa och mycket pengar, men den sista önskningen - en omättlig mus - missförstod ju den där jävla lilla fen totalt!



Det var en man som var riktig sugen, men hade inte så mycket pengar. Han gick till horhuset och frågade bordellmamman vad han kunde få för 20 kronor. Bordellmamman tog 20-lappen och sa till honom att gå till rum 542. När han kom till rummet var det en riktig fet dam som låg naken på sängen. Då tänkte han:
- Äh, va f-n, ingen ser mig, så han satte på den feta damen och gick hem.

Nästa dag gick samma man till horhuset igen, han frågade bordellmamman vad han kunde få för 10 kronor. Bordellmamman tog tian och sa till mannen att gå till rum 247. När han öppnade dörren låg där en riktigt gammal tant, säkert närmare 100 år, naken i sängen. Då tänkte han:
- Äh, va f-n, ingen ser mig, så han satte på den gamla damen och gick hem.

Nästa dag gick samma man till horhuset igen, han frågade bordellmamman vad han kunde få för 1 krona. Bordellmamman tog kronan och sa till mannen att gå till rum 3. När han öppnade dörren såg han en höna som stod mitt i rummet. Då tänkte han:
- Äh, va f-n, ingen ser mig, så han satte på hönan och gick hem.

Följande dag gick mannen till horhuset igen och frågade om han kunde få något gratis? Bordellmamman pekade mot ett rum längst ner i korridoren. När han kom in i rummet så såg han ett långt led fram till ett titthål i väggen. När det äntligen blev hans tur att titta i hålet, så ser han två lesbiska damer genom hålet, som har vild sex.
- Wow! säger mannen. Det här är riktig god underhållning för att inte ha betalt något. Då säger en man bakom honom:
- Visst, men du skulle varit här igår. Då var det en snubbe som satte på en höna!

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

Fredrik Reuter  
#413104 Hehe, ja, det var inte meningen att dra ner stämning här, men både bra och dåliga historier för ju plats i tråden, eller ja, det där med bra/dåligt ligger kanske i betraktarens ögon...

Keep up alla historieberättare! :-BD

Användarvisningsbild

Re: bästa historien

machonisti  
#413410 Klass 2 har undervisning om kroppstemperaturer. Fröken försöker på alla sätt att förklara att det förekommer olika temperaturer och säger:
- Människor har 37 grader, men till exempel de små pippiarna som flyger i luften, som har fjäder och dun på sig, har ända upp till 41 grader. Sven har noga studerat en traktor som kör på fältet och är absolut inte närvarande när fröken säger:
- Nå Sven vad sa jag nu?
Sven reser sig blixtsnabbt och svarar:
- Fröken sa att människor har 37 grader men när man pippar så fjäder och dun flyger i luften, då kan man få ända upp till 41.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).