Skojigt/Galet

Roliga filmklipp

2042 inlägg 572630 visningar 104 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#410926 Alla tycker inte om deras "logging style". :surp:

Nä. Men dom kan väl hålla ner stubbhöjden. Eller behöver dom stridsvagnshinder. :mrgreen:

Frågan är om han varigt så styv om det blåst styv kuling. :mrgreen:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

ananders  
#410942 Efter att ha lite snabbt besökt, 10 min, hans "kanal" så anser jag att han är seriös. Vi kanske skulle kalla honom och hans familj för "gröna vågare" och de klipp som visa ovan verkar vara någon form av test och som det står där någonstans så var det en dålig idé.
Här är ett annat klipp där det går bra.


Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

jannee  
#410948 "Proffsens" julafton

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

totte  
#410952 Jo det gick ju hyggligt till. Det var ju bara det att han bar sig så enormt klantigt åt med domkrafterna så man tvivlar på att han tänkt det allra minsta på hur krafterna verkar.

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

T Landström  
#410957 Undra om det är lika vanligt i sverige att bete sig så dumt? :lol:

Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

tallen100  
#410968
T Landström skrev:Undra om det är lika vanligt i sverige att bete sig så dumt? :lol:

Jodå, men tror att stubbhöjden skiljer sej :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

tallen100  
#410985
jannee skrev:"Proffsens" julafton

:lol: :lol: :lol: Den var sevärd!

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

totte  
#411007 Nä fy f-n, rena undret att det inte var dödsolyckor i en hel del av fallen. Om det nu inte var det, framgår ju inte.

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

JensSkoog  
#411031
totte skrev:Nä fy f-n, rena undret att det inte var dödsolyckor i en hel del av fallen. Om det nu inte var det, framgår ju inte.

Ja, det måste vara rena turen om det inte ändte fatalt i några av fallen - och senn delar dom det med sig :surp:

Här jag bor har träd och häckar kommit upp i storlek på de 25-30 år sedan det blev byggd, så nu köper folk motorsåg och hugger. När jag hörer ljudet, är jag som en fluga mot en hundskit, och jag ser många märkliga sätt att handtera såg på, men lyckligvis är det inte dom stora bjässarna som tas ner. Kunne blivit många filmsnuttar i samlingen "Hur inte använda en motorsåg". :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

Fredrik Reuter  
#411104 Snabbast tillverkning av basväg vinner!

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

Mikael  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#411108 Den här tycker jag passar här. :grin:

Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

Robertberg  
#411125 "Kärringa får vara tyngd så däcken får grepp" :lol:

Såhär jag tänker mig den typiska storstadsbon med ärvd stuga efter morfars bror, som under den efterlängtade semestern tänkt åstadkomma underverk på bara två veckor. Men när vad de trott var det enklaste moment visar sig vara på gränsen till max kompetens, sjunker arbetssuget betänkligt :???: :grin:

Men en smart och klartänkt dotter som kan dokumentera piggar alltid upp stämningen.
Senast redigerad av Robertberg ons 05 okt 2016, 21:41, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

JensSkoog  
#411127 Undrar om det inte doftade lite bränd clutch där :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Roliga filmklipp

T Landström  
#411168
Robertberg skrev:"Kärringa får vara tyngd så däcken får grepp" :lol:

Såhär jag tänker mig den typiska storstadsbon med ärvd stuga efter morfars bror, som under den efterlängtade semestern tänkt åstadkomma underverk på bara två veckor. Men när vad de trott var det enklaste moment visar sig vara på gränsen till max kompetens, sjunker arbetssuget betänkligt :???: :grin:

Men en smart och klartänkt dotter som kan dokumentera piggar alltid upp stämningen.


Robert "Jag har inte förutfattade meningar om storstadsbor" Berg :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Roliga filmklipp

Robertberg  
#411207 Haha nä jag har inga förutfattade meningar, men stadsbor däremot, de har! :lol:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).