Friluftsliv, Naturturism

Herman Sundquist: I skogen är alla välkomna

5 inlägg 11082 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Herman Sundquist: I skogen är alla välkomna

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Avatar Fallback

Re: Herman Sundquist: I skogen är alla välkomna

isteskog  
#409788 Blir hårda bud för Svammelulf då! :lol:

Användarvisningsbild

Re: Herman Sundquist: I skogen är alla välkomna

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#409912 Jo, han lär nog snabbt bli utkastad, skulle jag tro.
/Niklas

   TS
Användarvisningsbild

Re: Herman Sundquist: I skogen är alla välkomna

Sweden-viking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#409928 Min skog är inte allas skog.
Jag bestämmer över min egendom...

Styrelsen i skogsstyrelsen bör sparkas. Den "utvecklingen" som skett sedan styrelsen tillträdde är en ren propaganda i sann DDR-anda.
Skogsstyrelsen är direkt finansierat av skattebetalande medborgare och ingen lekstuga för trädkramare, aktivister eller extremvänstern.
Att naturskydds föreningen med frikostiga bidrag från myndigheten Naturvårdsverket sitter i knät på Skogstyrelsen och har stort inflytande över min skog stör mig.

Vill naturskydds föreningen ha in pengar så får dom istället sitta utanför matbutiken och tigga ihop dom, jag kommer inte att acceptera att mina skattepengar går till naturskyddsföreningen som saboterar för oss småföretagare i gröna näringsverksamheter.

Vi måste ta kampen mot rättshaveristerna

Avatar Fallback

Re: Herman Sundquist: I skogen är alla välkomna

markus1978  
#410015 Skogseko är i dag blad det mest blodtryckshöjande som finns, läste där hur nöjda markägare var vid markkonfiskering i naturvårdande syfte.
Skulle vara intressant om en undersökning här på skogsforum visade samma sak.....

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).