Motorsåg och handhållet

FILMER - Motorsåg

2380 inlägg 889069 visningar 128 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: FILMER - Motorsåg

tallen100  
#405368 Jaa, vilken kvinna :YMDAYDREAM:

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: FILMER - Motorsåg

Elfving  
#405372 Det är ju ganska enkelt att åtminstone ha lämpliga byxor och hörselskydd kan man tycka? För henne satt det inte i sirap i af, låt vara att hon inte var något fullblodsproffs!

Användarvisningsbild

Re: Sv: FILMER - Motorsåg

Ola63  
#405492
axwell skrev:Här har vi en som har alla rätt, visar hur man gör.

Har man körkortet så går allting som en dans, beröm från en sakkunnig publik. :roll:

Fy fan, fel ända från början. Det är sådana här som ställer till det.

Avatar Fallback

Re: FILMER - Motorsåg

jannee  
#405497 Vi skrattar och hånar jänkare, men hurudan äro vi svenskar - se och BEGRUNDA

Användarvisningsbild

Re: FILMER - Motorsåg

TrioBrake  
#405499
jannee skrev:Vi skrattar och hånar jänkare, men hurudan äro vi svenskar - se och BEGRUNDA


Jo men dom där är ju RETARDS...

Avatar Fallback

Re: FILMER - Motorsåg

åberg  
#405533 Det går helt klart fortare att beskriva vad de gjorde rätt än vad de gjorde fel, för det var inte många rätt. Det enda som var bra var att de inte tappade humöret, men det var å andra sidan en enastående bedrift. :grin:

Avatar Fallback

Re: FILMER - Motorsåg

alias  
#405534 Jänkare är ett lustigt folk - kan inte böja på knäna för att få ner stubbhöjden, men samtidigt skall varenda vedklamp ner på backen och vända ett otal antal gånger innan den är färdig för att eldas upp.

Bara mina fem ören...

MVH
Alias

Avatar Fallback

Re: FILMER - Motorsåg

husqvarna_med_sthil  
#405543
alias skrev:Jänkare är ett lustigt folk - kan inte böja på knäna för att få ner stubbhöjden, men samtidigt skall varenda vedklamp ner på backen och vända ett otal antal gånger innan den är färdig för att eldas upp.

Bara mina fem ören...

MVH
Alias


Precis vad jag tänkte (bla) när jag såg klippet här tidigare.

Användarvisningsbild

Re: Sv: FILMER - Motorsåg

Mowi850  
#405546 Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Men dom hade ingen koll på hur man skulle göra. Det är inte och leka med när det spjälkas dom hade nog tur att det inte spjälkades väre:shock:

Användarvisningsbild

Re: FILMER - Motorsåg

TrioBrake  
#405569
Mowi850 skrev:Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Men dom hade ingen koll på hur man skulle göra. Det är inte och leka med när det spjälkas dom hade nog tur att det inte spjälkades väre:shock:


Det bästa var ju när idioterna sa,
"Hade vi haft bättre grejer hade det gått snabbare" jasså....? Snabbare till akuten då eller?[emoji23]

Användarvisningsbild

Re: FILMER - Motorsåg

Göt  
#405572 Det är ju för sådana människor som motorsågskörkortet finns till, här hade dom tur.

Avatar Fallback

Re: FILMER - Motorsåg

röjar kalle  
#405599
tallen100 skrev:Jaa, vilken kvinna :YMDAYDREAM:

Joho henne skulle man kunna göra både det ena och andra med. :grin:

Avatar Fallback

Re: FILMER - Motorsåg

tallen100  
#405634
röjar kalle skrev:
tallen100 skrev:Jaa, vilken kvinna :YMDAYDREAM:

Joho henne skulle man kunna göra både det ena och andra med. :grin:

\M/ \M/ \M/ :-BD

Användarvisningsbild

Re: FILMER - Motorsåg

sundelius  
#405639
Göt skrev:Det är ju för sådana människor som motorsågskörkortet finns till, här hade dom tur.


Sådana här människor kommer ALDRIG ta motorsågskörkort :sad:

Användarvisningsbild

Re: FILMER - Motorsåg

Göt  
#405662
sundelius skrev:
Göt skrev:Det är ju för sådana människor som motorsågskörkortet finns till, här hade dom tur.


Sådana här människor kommer ALDRIG ta motorsågskörkort :sad:


Så sant som sagt :cry:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).