Kalmar (H)

Vi i Kalmar län.

36 inlägg 33437 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vi i Kalmar län.

ahnders  
#401421 @erre
Det gör jag [THUMBS UP SIGN]

Användarvisningsbild

Re: Vi i Kalmar län.

Niiiklas  
#401442
Robertberg skrev:Kul med nytt folk från Kalmartrakten! Vad har du för relation till skogen Niklas?
Jag bor i Torsås som sagt.


Jag och sambon bor på svärfars gård, så det är min relation till skogen och skogsbruket, är ganska delaktig i det, allt från planering, till röjning och manuellhuggning! :-)

Vart i Torsås bor du, Robert?

Användarvisningsbild

Re: Vi i Kalmar län.

hlb  
#401451 Tack Erre för den fina bilden. Påminner om hur jobbigt det var med över 100m helt lodrät stege, speciellt efter lunch. Meen fin utsikt över Kalmar län en klar septemberdag.

Användarvisningsbild

Re: Vi i Kalmar län.

Erre  
#401461
hlb skrev:Tack Erre för den fina bilden. Påminner om hur jobbigt det var med över 100m helt lodrät stege, speciellt efter lunch. Meen fin utsikt över Kalmar län en klar septemberdag.

Varsågod min vän. Se om jag kan ta en bättre bild vid tillfälle.
Haha. Ja det låter inget vidare, varken på tom eller full mage. :smile:.
Men jag är inte glad i höjder.

Avatar Fallback

Re: Vi i Kalmar län.

Robertberg  
#401467
Niiiklas skrev:Jag och sambon bor på svärfars gård, så det är min relation till skogen och skogsbruket, är ganska delaktig i det, allt från planering, till röjning och manuellhuggning! :-)

Vart i Torsås bor du, Robert?


Ja okej! Då har du ganska lika relation till skogen som Erre :wink:
Jag bor i Gettnabo, söder om Torsås. Granne med föräldragården som jag och farsan sköter om mest, nu har vi inga mjölkkor kvar men det finns att göra på kvällar och helger ändå :smile:

Användarvisningsbild

Re: Vi i Kalmar län.

Danielmp  
#720844 Oskarshamnsbo (Påskallavik) här.
Jag är blott en ”hobbyröjare” då det allra mesta av arbetet jag utför är på Oskarshamns Brukshundklubb.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).