Socialt (mer om oss)

Fotbolls EM 2016, följer du?

86 inlägg 19578 visningar 12 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Fotbolls EM 2016, följer du?

stegmaster  
#398158 Ja, va tror ni?? Klarer Island en sensasjon til mot Frankrike idag???
Själv tror jag det blir svårare enn mot England i dag.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Fotbolls EM 2016, följer du?

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#398160 Egentligen så tror jag väl inte att Island klarar Frankrike. Men man hoppas ju.

Ju längre Island håller tätt så finns chansen.

Ska man vara krass så är England och fotboll. Mycket snack och lite verkstad. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Fotbolls EM 2016, följer du?

Torbjörn Johnsen  
#398180 Oddsen för en Islandsseger är 8-9 ggr pengarna. Fransk vinst ger 1,38-1,45...

Så ser teorin ut, ska bli spännande att se hur verkligeten tar sig ut nu framför TVn :grin:

Användarvisningsbild

Re: Fotbolls EM 2016, följer du?

JensSkoog  
#398188 Då är väl äventyret över, men vilket jobb våra grannar har gjort :-BD :-BD :-BD

Användarvisningsbild

Re: Fotbolls EM 2016, följer du?

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#398189 Där gick ridån. 3-0 :cry:

Avatar Fallback

Re: Fotbolls EM 2016, följer du?

Blivande snickare  
#398191 Synd. Men långt har dom gått och en STOR eloge ska dom ha för det! :-bd

Användarvisningsbild

Re: Fotbolls EM 2016, följer du?

stegmaster  
#398192 Ja "game over", vilket jag ochså misstänkte så fick dom problem.
Ska man vara ärlig, så var England otroligt svake i forrige kampen som Island vann.
Helt annan kvalite på Frankrike, men all heder til Island för insatsen i detta EM.
Blir rejält med Tyskland- Frankrike i semifinalen.

Användarvisningsbild

Re: Fotbolls EM 2016, följer du?

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#398193 Det bara blixtrar till när Frankrike anfaller.

Avatar Fallback

Re: Fotbolls EM 2016, följer du?

Hema  
#398198 Nu lägger jag ned EM. :sad:

Användarvisningsbild

Re: Fotbolls EM 2016, följer du?

Fredrik Reuter  
#398206 Hej,
Ja, nu är jag kanske lite tidig-måndagsmorgon-luttrad, men det känns som att EM lite dog igår.
Känns vidare på något sätt som att om inte gillar Dyskland så blir resten av EM lite förnedrings-TV.

Men det är tidig måndagsmorgon, så ber att få återkomma i senare delen av veckan... :lol:

Användarvisningsbild

Re: Fotbolls EM 2016, följer du?

Vardon  
#398222 Fast Wales finns väl kvar som en liten joker i leken? Att tävla under egen flagg och även komma till Semi är en bra prestation tycker jag. Lär väl spä på deras drömmar om att lämna Storbritainen efter Brexit :). Nu hoppas jag Wales slår ut Portugal i finalen och firar bara lite så där lagomt. Typ ta in Lagerbäck som konsult för hur man kan visa känslor så ingen i portugisiska laget blir upprörd att de ser för glada ut :)

Dessutom tycker jag det är ohyggligt trevligt när outsiders går in och slår ut etablerade halvfavoriter.

Jag tror Frankrike har England att tacka för sin plats i semin, för Englands förlust visade att de var tvungna att ta Island på allvar och spela som ett lag. Vilket de gjorde väl och vann. Jag är inte säker på att det hade blivit samma resultat om Frankrike hade mötte island före islands möte med England.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).