Socialt (mer om oss)

Roligt folk runt Nyköping.

6 inlägg 2863 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Roligt folk runt Nyköping.

Beavern  
#394999 Är ganska nyinflyttad till Nyköpingsorådet. Har en liten gård några mil utanför. En större skogsgård finns i dalarna där jag kommer ifrån. Likaså ett skogsentreprenadföretag finns där så jag veckopendlar medans frun bor här nere på heltid.
Tänkte om det finns nå roligt folk här i närområdet med liknande bakgrund att lära känna?[emoji4]



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Roligt folk runt Nyköping.

Fredrik Reuter  
#395233 Hmm, finns det verkligen inga?
Hur kommer det sig f.ö att ni hamnade i Nyköping om man får fråga?

Avatar Fallback

Re: Roligt folk runt Nyköping.

Beavern  
#395239 Haha, nej det verkade dåligt med trevliga härikring[emoji4]
Frun är härifrån och det passade oss bättre att ha vår fasta punkt här kom vi fram till efter lite övervägande. Men vi har kvar gården i dalarna. Jobbigt att ha två gårdar att sköta om bara. Det ska alltid göras något någonstans[emoji4]

   TS
Användarvisningsbild

Re: Roligt folk runt Nyköping.

anersimyra  
#395242 " Enstaberga " bor i Nyköping, eller rättare sagt i just Enstaberga.. :-BD själv bor jag i Oxelösund på helgerna.. \M/

Användarvisningsbild

Re: Roligt folk runt Nyköping.

Fredrik Reuter  
#395244 Ja, och det är ju inte nästgårds direkt.
Annars känns Nyköping som bra placerat om man vill vara i de urbana händelsernas centrum men ändå inte...

Planerar du att jobba kvar med skogsentreprenaden i Dalarna?

Avatar Fallback

Re: Roligt folk runt Nyköping.

Beavern  
#395273 Ja det var så vi tänkte oxå, nära till storstan men ändå lite utanför[emoji4]
Japp just nu finns inga planer på avveckling eller någon flytt av företaget. Möjligtvis en "filial" på båda ställena om man tittar lite på sikt.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).