Motorsåg och handhållet

Byta bränslelod i sågen

135 inlägg 31879 visningar 12 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

tallen100  
#386854
Tinna skrev:
tallen100 skrev:Vad använder prästen när han fiskar? Korsdrag :mrgreen:
Vill en sjuk sill bli inlagd :???:
Ska Mac Donalds börja med en ny fiskburgare som heter Mac-rill, och kan man föresten köpa Fjällkläder på Åléns :D :D :D


Varför kan inte an abborre och en mört få barn? -Det blir väl en abört! ;))

:)) :)) :)) Ja så måste det va :))

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#386856
tallen100 skrev:
Tinna skrev:
tallen100 skrev:Vad använder prästen när han fiskar? Korsdrag :mrgreen:
Vill en sjuk sill bli inlagd :???:
Ska Mac Donalds börja med en ny fiskburgare som heter Mac-rill, och kan man föresten köpa Fjällkläder på Åléns :D :D :D


Varför kan inte an abborre och en mört få barn? -Det blir väl en abört! ;))

:)) :)) :)) Ja så måste det va :))


Fast den hade jag snott! ;)

   TS
Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

tallen100  
#386876 Snott fisken :D :D :D

Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

tallen100  
#386878 Har inte heller kommit på allt själv ;) , men det är väl inte dåligt att man kommer i håg dom :YMHUG:

Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

fura  
#386897 Jag trodde den hette "götteburgare" därifrån du härstammar.

Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

sealing  
#386908 Detta hände senast på jobbet. Vi höll på att skruva i våran nya koja då ett par fiskmåsar flyger över. Kollegan skriker till mig hur mååååååååås de?! Jag svarade: om jag måååååste svara så bra :lol: :lol: ungefär på den nivån ligger min nivå :wink:

Användarvisningsbild

Re: Byta bränslelod i sågen

Erre  
#386914 Måsthe. Undrar hur länge det ska dra? Men det står kanske på vingen. :wink:

Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#386963
tallen100 skrev:Snott fisken :D :D :D


:mrgreen: Absolut!

   TS
Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#386965
sealing skrev:Detta hände senast på jobbet. Vi höll på att skruva i våran nya koja då ett par fiskmåsar flyger över. Kollegan skriker till mig hur mååååååååås de?! Jag svarade: om jag måååååste svara så bra :lol: :lol: ungefär på den nivån ligger min nivå :wink:


:))

   TS
Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#386966
Erre skrev:Måsthe. Undrar hur länge det ska dra? Men det står kanske på vingen. :wink:

Ja, flyger det så flyger det tänker jag! :lol: Men man har ju haft ett jäkla flax med att få bra svar här iaf! En fjäder i hatten till alla inblandade! :YMSMUG:

   TS
Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#386967
tallen100 skrev:Har inte heller kommit på allt själv ;) , men det är väl inte dåligt att man kommer i håg dom :YMHUG:


Näe, sant, sant! Och med tanke på hur dåligt minne man kan ha ibland, så blir det ju nästan som om man inte ens hade snott dom! :lol:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Byta bränslelod i sågen

machonisti  
#386994
Tinna skrev:
tallen100 skrev:Har inte heller kommit på allt själv ;) , men det är väl inte dåligt att man kommer i håg dom :YMHUG:


Näe, sant, sant! Och med tanke på hur dåligt minne man kan ha ibland, så blir det ju nästan som om man inte ens hade snott dom! :lol:

Tinna måtte minna annars hinna elakt sinna hota med pekpinna. :mrgreen: Fy fan va dåligt!

Användarvisningsbild

Re: Byta bränslelod i sågen

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#386995 Eller som kvinna ordvitseriet vinna!
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#387012
machonisti skrev:
Tinna skrev:
tallen100 skrev:Har inte heller kommit på allt själv ;) , men det är väl inte dåligt att man kommer i håg dom :YMHUG:


Näe, sant, sant! Och med tanke på hur dåligt minne man kan ha ibland, så blir det ju nästan som om man inte ens hade snott dom! :lol:

Tinna måtte minna annars hinna elakt sinna hota med pekpinna. :mrgreen: Fy fan va dåligt!


Haha, näe! Snyggt! :lol:

   TS
Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#387013
Niking skrev:Eller som kvinna ordvitseriet vinna!
/Niklas


:mrgreen: ^#(^

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).