Motorsåg och handhållet

Byta bränslelod i sågen

135 inlägg 31881 visningar 12 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Byta bränslelod i sågen

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#386659 Fick spinnstopp, fnurra på tråden, trassel i rullen och knudor i såsen. Mycket o reda ut innan man kommer igång igen.

Men får säga som kockarna, bättre med knudig sås än såsiga knudor.

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

tallen100  
#386667
Tinna skrev:
tallen100 skrev:Vilket djur är störst i djungeln? Den ela enOrm :D



:mrgreen: Se där! Nå oki då, man måste inte vara från götet! Det går visst bra att vara rolig ändå! :-BD

Ojaa :grin: Kommer du från Götet själv :smile: ?

Har faktiskt varit till feskekörka en gång 8)

Avatar Fallback

Re: Sv: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#386671
tallen100 skrev:
Tinna skrev:
tallen100 skrev:Vilket djur är störst i djungeln? Den ela enOrm :D



:mrgreen: Se där! Nå oki då, man måste inte vara från götet! Det går visst bra att vara rolig ändå! :-BD

Ojaa :grin: Kommer du från Götet själv :smile: ?

Har faktiskt varit till feskekörka en gång 8)

Haha, dit av alla ställen i stan?! Jo, jag kommer väl nästan därifrån, märks inte det?? ;-) :-D

   TS
Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

tallen100  
#386674 Jo ja skulle gissat på att du kom från dom trakterna :smile: , underbar humor finns där :)) B-)

Avatar Fallback

Re: Sv: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#386679
tallen100 skrev:Jo ja skulle gissat på att du kom från dom trakterna :smile: , underbar humor finns där :)) B-)


:-))

   TS
Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

tallen100  
#386747 Nu vill vi höra några Karl och Ada skämt, du måste kunna massvis ;) :D :)

Användarvisningsbild

Re: Byta bränslelod i sågen

totte  
#386748 Citerar Mange:

Det är inget man ska vara orolig för om man skojar till det lite. Det är ju ändå galenskap med allt nöje, likväl på internet och forum. Klart det ska vara lite galet!


Som sagt, ibland rakar det iväg i en tråd, man kan misstänka att det Pimplas lite vissa gånger. Men det har vi inga problem med när alla är med på Noterna. Det man bör undvika är att ställa till det för mycket i nån annans frågetråd, då kan man få Spö. Ber om ursäkt nu för denna tråkigt seriösa information, åter till humorFenorna.

Avatar Fallback

Re: Sv: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#386767
tallen100 skrev:Nu vill vi höra några Karl och Ada skämt, du måste kunna massvis ;) :D :)

Hrm, sitter på jobbet och försöker hålla mig vaken, kan inte komma på en enda! :-o Man är väl inte så göteborgsk som man tror :'( Eller så är det för att jag bara nästan är vaken! X)

   TS
Avatar Fallback

Re: Sv: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#386768
totte skrev:Citerar Mange:

Det är inget man ska vara orolig för om man skojar till det lite. Det är ju ändå galenskap med allt nöje, likväl på internet och forum. Klart det ska vara lite galet!


Som sagt, ibland rakar det iväg i en tråd, man kan misstänka att det Pimplas lite vissa gånger. Men det har vi inga problem med när alla är med på Noterna. Det man bör undvika är att ställa till det för mycket i nån annans frågetråd, då kan man få Spö. Ber om ursäkt nu för denna tråkigt seriösa information, åter till humorFenorna.


Haha, jaa, det är ju sant! Men i den här tråden (och överhuvudtaget i mina trådar) är det helt ok, och jag har dessutom fått alla bra svar jag behövde, så det är fritt fram för övriga intressanta diskussioner! ;-) :-D

   TS
Avatar Fallback

Re: Sv: Byta bränslelod i sågen

tallen100  
#386769
Tinna skrev:
tallen100 skrev:Nu vill vi höra några Karl och Ada skämt, du måste kunna massvis ;) :D :)

Hrm, sitter på jobbet och försöker hålla mig vaken, kan inte komma på en enda! :-o Man är väl inte så göteborgsk som man tror :'( Eller så är det för att jag bara nästan är vaken! X)

Okey inte lätt när man är trött :)

Vad sa kannibalen när han mötte Kal? Ärru Go eller :D
Den var dålig jag vet men den enda jag kom på :smile: Hoppas du får sova snart iaf :)

Avatar Fallback

Re: Sv: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#386770
tallen100 skrev:
Tinna skrev:
tallen100 skrev:Nu vill vi höra några Karl och Ada skämt, du måste kunna massvis ;) :D :)

Hrm, sitter på jobbet och försöker hålla mig vaken, kan inte komma på en enda! :-o Man är väl inte så göteborgsk som man tror :'( Eller så är det för att jag bara nästan är vaken! X)

Okey inte lätt när man är trött :)

Vad sa kannibalen när han mötte Kal? Ärru Go eller :D
Den var dålig jag vet men den enda jag kom på :smile: Hoppas du får sova snart iaf :)


:-D :-D nää, den var bra! Haha, jaa, tack! Hoppas kan man ju alltid! Vi har "sovande" jour efter kl 02... Men idag tror jag alla ska röntgas minsann! :-P Hmm... Undra om nån ser trådens titel just nu, och tänker att "hmm, ja, hur byter man egentligen det där lodet. . ?" går in här och läser de senaste inläggen...!! :-? :-D

   TS
Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

tallen100  
#386771 Aha mindre än två timmar, men det kan vara nog så långt :sad:

Det är nog ingen fara, dom flesta börjar nog på sida ett ;)
Nu tar jag kväll, natti natti :)

Avatar Fallback

Re: Sv: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#386772
tallen100 skrev:Aha mindre än två timmar, men det kan vara nog så långt :sad:

Det är nog ingen fara, dom flesta börjar nog på sida ett ;)
Nu tar jag kväll, natti natti :)


Huu, ja tur det finns kaffe! Joo, sant! :-D Jamen, det tycker jag du gör rätt i! Sussa sött! ;-)

   TS
Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

tallen100  
#386839 Vad använder prästen när han fiskar? Korsdrag :mrgreen:
Vill en sjuk sill bli inlagd :???:
Ska Mac Donalds börja med en ny fiskburgare som heter Mac-rill, och kan man föresten köpa Fjällkläder på Åléns :D :D :D

Avatar Fallback

Re: Byta bränslelod i sågen

Tinna  
#386851
tallen100 skrev:Vad använder prästen när han fiskar? Korsdrag :mrgreen:
Vill en sjuk sill bli inlagd :???:
Ska Mac Donalds börja med en ny fiskburgare som heter Mac-rill, och kan man föresten köpa Fjällkläder på Åléns :D :D :D


Varför kan inte an abborre och en mört få barn? -Det blir väl en abört! ;))

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).