Socialt (mer om oss)

Glad påsk! 2016

27 inlägg 8377 visningar 9 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Glad påsk! 2016

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#383227 I Norge heite da god påske, så Eg får sei da.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Glad påsk! 2016

Umea  
#383232 Glad påsk till er alla !

Hälsningar från Umeå

Avatar Fallback

Re: Glad påsk! 2016

husqvarna_med_sthil  
#383273 Glad påsk ! Långfredagens utdragenhet vet inga gränser. Har fått hem vedmaskinen men risken att fälla mormor i tårar om jag startar den är allt för hög. Känner mig helt låst. På sjön sitter ett gäng och bör vid det här laget vara bra fulla, fylla är inget för mig. Jag gillar fisket men inte när fiskekamraterna snackar i gåtor och kryper hem. Vet i tusan vad man ska hitta på, jag gillar inte långfredag, tråkigaste dagen på hela året tillsammans med juldagen.

Avatar Fallback

Re: Glad påsk! 2016

tallen100  
#383288
husqvarna_med_sthil skrev:På sjön sitter ett gäng och bör vid det här laget vara bra fulla.


Dom pimplar alltså i dubbel bemärkelse :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Glad påsk! 2016

tallen100  
#383290 Glad Påsk!

Användarvisningsbild

Re: Sv: Glad påsk! 2016

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#383291
husqvarna_med_sthil skrev:Glad påsk ! Långfredagens utdragenhet vet inga gränser. Har fått hem vedmaskinen men risken att fälla mormor i tårar om jag startar den är allt för hög. Känner mig helt låst. På sjön sitter ett gäng och bör vid det här laget vara bra fulla, fylla är inget för mig. Jag gillar fisket men inte när fiskekamraterna snackar i gåtor och kryper hem. Vet i tusan vad man ska hitta på, jag gillar inte långfredag, tråkigaste dagen på hela året tillsammans med juldagen.


Är det viktigare för dig att slippa mormors tårar än dina egna? Starta du Vedmaskin några timmar, så blir du kvitt abstinensen.
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Sv: Glad påsk! 2016

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#383292
Niking skrev:
husqvarna_med_sthil skrev:Glad påsk ! Långfredagens utdragenhet vet inga gränser. Har fått hem vedmaskinen men risken att fälla mormor i tårar om jag startar den är allt för hög. Känner mig helt låst. På sjön sitter ett gäng och bör vid det här laget vara bra fulla, fylla är inget för mig. Jag gillar fisket men inte när fiskekamraterna snackar i gåtor och kryper hem. Vet i tusan vad man ska hitta på, jag gillar inte långfredag, tråkigaste dagen på hela året tillsammans med juldagen.


Är det viktigare för dig att slippa mormors tårar än dina egna? Starta du vedmaskinen några timmar, så blir du kvitt abstinensen.
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Glad påsk! 2016

husqvarna_med_sthil  
#383311 Tog en promenad till grannen med familjen. Han har sitt vedgöra där det inte syns från boningshuset så han och pojken hans hade smitit dit en snabbsväng för att göra klar några klabbar... jag lovade att inget säga :grin: Imorgon bitti kör jag veden, påsk eller inte !

Avatar Fallback

Re: Glad påsk! 2016

husqvarna_med_sthil  
#383470 Påskafton 05:18 ... nu drar jag igång vedmaskinen ! :grin:

Användarvisningsbild

Re: Glad påsk! 2016

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#383501
husqvarna_med_sthil skrev:Påskafton 05:18 ... nu drar jag igång vedmaskinen ! :grin:


Rätta takter, så ska dom tas. \M/

Användarvisningsbild

Re: Glad påsk! 2016

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#383517 Glad påsk på er!
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Glad påsk! 2016

husqvarna_med_sthil  
#383603 Kom in vid fyra, lite kvar att klyva upp samt några övergrova. Blev en rejäl hög :grin: Nu påskmiddag igen, idag är det älg och en potatisgratäng och jag har precis lagt ihop gratängen och väntar värme i ugnen. Blir nog lite gitarrjam hos grannen ikväll som det verkar så det är väl bäst man äter rejält :lol: Glad påsk allesammans, hela sf-gänget !

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).