ATV och UTV i skogen

Pris för en begagnad Avestavagn?

6 inlägg 5425 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Pris för en begagnad Avestavagn?

bsson  
#376707 Vad är rimligt pris för en Avestavagn MS34 med fjärrstyrd vinsch, drift, ramstyrning, hydrauliskt tippflak, Honda 6,5 hk? Vagnen är tre år och har alltid stått under tak. Välvårdad.



   TS
ATV från Bengtssons
Användarvisningsbild

Re: Pris för en begagnad Avestavagn?

svampbob  
#376710 Max 65% av nypriset idag.

Avatar Fallback

Re: Pris för en begagnad Avestavagn?

bsson  
#376712 Inte så jag uppfattar annonser och sålda objekt på blocket. Låter bra om det dyker upp objekt för det till försäljning.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Pris för en begagnad Avestavagn?

rokon  
#376719 Mig veterligen ser man bara de objekt som är osålda på blocket, vad priset på de sålda objekten hamnar på redovisas ej.

Användarvisningsbild

Re: Pris för en begagnad Avestavagn?

svampbob  
#376722 Dom flesta som dyker upp brukar sakna både ramstyrning och vinsch och då är det inte mycket att ha.

Begär dom nära på nypris är det alltid bättre att köpa nytt med garantier.

Avatar Fallback

Re: Pris för en begagnad Avestavagn?

bsson  
#376751
rokon skrev:Mig veterligen ser man bara de objekt som är osålda på blocket, vad priset på de sålda objekten hamnar på redovisas ej.


Mig veterligen är det ytterst få objekt med ytterst kort tid på nätet. Kan de alla de få som säljer ha bråttom och dumpa sitt utgångspris?

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).