Öppna kategorin

Officiella gnäll och gnöl tråden!

172 inlägg 53862 visningar 29 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Sv: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#374020
Hammaren skrev: Kroppen säger nej! Knoppen säger JO! Får se hur det blir :???:

Nä, ingen bra ide, vänta tills du känner dig frisk.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Sv: Officiella gnäll och gnöl tråden!

totte  
#374029
Uvskogen skrev:
Hammaren skrev: Kroppen säger nej! Knoppen säger JO! Får se hur det blir :???:

Nä, ingen bra ide, vänta tills du känner dig frisk.


Instämmer väldigt mycket. Kroppen är vanligtvis klokare än skallen :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Sv: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Blivande snickare  
#374030
Seb macahan skrev:Fördelen med o vara sjuk är ju att man kan följa skogsforum dygnet runt i princip. Håller med dig Totte det är en ynnest o få gnälla lite. Här är det status quo....enda fördelen med det är en dag närmare tillfrisknande.

Å jag är soldat i 303 dygn till så jag kan inte kolla forumet ens dagligen!!! :( :cry:

Det ni! :surp:

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

totte  
#374031
Tjita1 skrev:En väninna till familjen gick bort igårkväll i cancer. Pappa gick bort i cancer för 1,5 år sedan. Tankarna bubblar.
Men det är som alltid, livet går vidare ändå.


Beklagar mycket! Det är tungt sådant.

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Seb macahan  
#374036 Härligt att ni är lite gnälliga. Skulle ge mig ut en runda nu i solen. Bara gå en runda i skogen o titta på vindfällen o planera körningen tills när jag får hem stegmataren som förövrigt Schenker har slarvat bort 😡 det står i deras system att den levererades i går, men det gjordes inte 😡
I vanliga fall hade jag varit vansinnig på Schenker men nu får jag vila mig efter mina 20min skogspromenad. Kallsvettig o fin :grin:
hammaren, känner du dig inte frisk stanna hemma. Risken är stor att du blir riktigt dålig länge annars.

   TS
Avatar Fallback

Re: Sv: Officiella gnäll och gnöl tråden!

alias  
#374038
Blivande snickare skrev:
Seb macahan skrev:Fördelen med o vara sjuk är ju att man kan följa skogsforum dygnet runt i princip. Håller med dig Totte det är en ynnest o få gnälla lite. Här är det status quo....enda fördelen med det är en dag närmare tillfrisknande.

Å jag är soldat i 303 dygn till så jag kan inte kolla forumet ens dagligen!!! :( :cry:

Det ni! :surp:


Är du säker på att det här förfarandet inte bryter mot någon artikel om de mänskliga rättigheterna i Europakonventionen (eller någon av de andra internationella konventionerna på området)? :wink:

I brist på Skogsforum dagligen får du väl ta till lite analog underhållning i form av Johan Ludvig Runebergs "Fänrik Ståhls sägner" om Sven Dufva. :lol: :lol: :lol:

MVH
Alias

Användarvisningsbild

Re: Sv: Officiella gnäll och gnöl tråden!

sundelius  
#374055
Uvskogen skrev:
Hammaren skrev: Kroppen säger nej! Knoppen säger JO! Får se hur det blir :???:

Nä, ingen bra ide, vänta tills du känner dig frisk.

Stanna hemma.
Var i exakt samma läge förra veckan, var snörvlig och febrig på helgen. När måndagen kom var suget till skogen för stort. Proppade i mig Alvedon och körde på hela dagen, åkte hem nöjd över vilken macho karl jag är men.....
Fan vad jag bedrog mig, blev liggande med feber resten av veckan :roll:

Avatar Fallback

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

jannee  
#374069 Nu har Fredrik gjort något bra sämre - varför, har han blivit en politiker som ska visa att han kan och får :mrgreen: :?:

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

SHR  
#374130 Efter att batteriet i bilen laddade ur totalt vid besöket i Sälen så har den fungerat sådär, problem med rutor och lite annan el. Var in till vår mekaniker idag som kopplade upp den och hittade 10 systemfel... :|
de flesta gick att återställa/ta bort, men måste aningen leva med att vänster bakruta åker ner när man trycker "upp" knappen och åker upp när man trycker "ned".
Eller åka till till bil och buss så de får koda om det.
Varför har jag alltid otur med mina bilar? Är det meningen att jag ska skaffa häst och vagn? :roll:

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Vardon  
#374137
Slutaharoligt skrev: Är det meningen att jag ska skaffa häst och vagn? :roll:


Nja då kommer bara svansen lyfta när du trycker på man ner etc. Jag föreslår en fred-flintstone bil...

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Göt  
#374142
Slutaharoligt skrev:Efter att batteriet i bilen laddade ur totalt vid besöket i Sälen så har den fungerat sådär, problem med rutor och lite annan el. Var in till vår mekaniker idag som kopplade upp den och hittade 10 systemfel... :|
de flesta gick att återställa/ta bort, men måste aningen leva med att vänster bakruta åker ner när man trycker "upp" knappen och åker upp när man trycker "ned".
Eller åka till till bil och buss så de får koda om det.
Varför har jag alltid otur med mina bilar? Är det meningen att jag ska skaffa häst och vagn? :roll:


du får be Erre och komma ut :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

åberg  
#374145
Slutaharoligt skrev:Är det meningen att jag ska skaffa häst och vagn? :roll:


Nej, meningen är att du ska släcka lyset när du lämnar bilen. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Tjita1  
#374147
jannee skrev:Nu har Fredrik gjort något bra sämre - varför, har han blivit en politiker som ska visa att han kan och får :mrgreen: :?:

Han frågade ju vad vi tyckte innan han gjorde det, och dom som uttalade sig, inklusive jag själv, tyckte det såg bra ut.

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

SHR  
#374151
åberg skrev:
Slutaharoligt skrev:Är det meningen att jag ska skaffa häst och vagn? :roll:


Nej, meningen är att du ska släcka lyset när du lämnar bilen. :smile:

Du menar det! :smile:

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Seb macahan  
#374154
Tjita1 skrev:
jannee skrev:Nu har Fredrik gjort något bra sämre - varför, har han blivit en politiker som ska visa att han kan och får :mrgreen: :?:

Han frågade ju vad vi tyckte innan han gjorde det, och dom som uttalade sig, inklusive jag själv, tyckte det såg bra ut.


[-X [-X [-X [-X [-X
Hörru nu låter du alldeles för positiv för inlägg i gnäll o gnöl tråden :wink:

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).