Öppna kategorin

Officiella gnäll och gnöl tråden!

172 inlägg 53866 visningar 29 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Officiella gnäll och gnöl tråden!

Seb macahan  
#373877 Ja vi delar ju allt här så varför inte en tråd för oss som ibland ägnar åt oss självömkan. Skriv det med glimten i ögat eller var hur eländig du vill. Jag börjar:

Idag är jag sjuk. Ont i kroppen, feber och hur vissen som helst. Det var inte ens kul o pyssla med kranen på traktorn till det nya stegmataren. Det är så visset att det nästan kvittar när den kommer. Ja manliga Förkylningar är inte o leka med. Men kanske lite Ingefärs te med Honung och eventuell leverans av stegmataren i morgon kan pigga upp. Stackars mig :grin:
Man får passa på o tycka synd om sig själv när fru o barn har fullt upp o kurera sig själva.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Vardon  
#373878 Mer whisky Seb - även om det inte hjälper så blir det roligare att vara sjuk

Igår var det alla hjärtans dag, ingen älskade mig. Jag tröstar mig med att ingen älskar mig någon annan dag heller :)

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Seb macahan  
#373884 Jodå du har ju oss!!!!!
Med eller utan whiskey. Den whiskey jag har kvar är nästan synd o hälla i denna misserabla vålnad som ska kallas man! :wink:

   TS
Avatar Fallback

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#373887 För ett tag sen så var det internationella Aidsdagen. Man kan ju trösta sig åt att man inte har aids heller.

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Vardon  
#373902
Seb macahan skrev:Jodå du har ju oss!!!!!
Med eller utan whiskey. Den whiskey jag har kvar är nästan synd o hälla i denna misserabla vålnad som ska kallas man! :wink:


Du måste ha en whisky för varje tillfälle!

Vardon - Senaste resan jag gjorde

Och om någon ifrågsaätter dig:
http://www.expressen.se/halsoliv/bevise ... -ar-varst/

Avatar Fallback

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

rikard_e  
#373934 Jag har det på tok för jävla bra, riktigt jävla jobbigt :grin:

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

totte  
#373992
Ja manliga Förkylningar är inte o leka med.


Det är numera vetenskapligt fastslaget att vi blir sjukare av förkylningsvirus. Minns inte riktigt hur, men det har nåt med avsaknaden av östrogen att göra. Så vi har faktiskt rätt att gnälla. Jag har för övrigt hävdat länge att det är en mänsklig rättighet att få gnälla. Så det var ett mycket bra initativ du tog Seb, med den här tråden.

Få se nu, lite hosta har jag nog. Hustrun har haft diarré, det kommer jag säkert att få. Kall om fingrarna är jag också, det är jag nästan alltid, gamla vibrationsskador.

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Seb macahan  
#374000 Fördelen med o vara sjuk är ju att man kan följa skogsforum dygnet runt i princip. Håller med dig Totte det är en ynnest o få gnälla lite. Här är det status quo....enda fördelen med det är en dag närmare tillfrisknande.

   TS
Avatar Fallback

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

svenssons  
#374001 Hahaha! Kul tråd! Här känner jag mig som hemma! [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Tjita1  
#374002 En väninna till familjen gick bort igårkväll i cancer. Pappa gick bort i cancer för 1,5 år sedan. Tankarna bubblar.
Men det är som alltid, livet går vidare ändå.

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Hammaren  
#374007 Jag har också åkt på en riktig mansförkylning :YMSICK: Har inte tittat åt röjsågen på tre dar, räkningarna väller ändå in :sad:
Man har fått masa sig ner i slipverkstan för att försöka få in nån krona till rörelsen, suttit där och huttrat och snörvlat. Funderar på om man ska göra ett dumt försök i skogen imorgon? Kroppen säger nej! Knoppen säger JO! Får se hur det blir :???:

Avatar Fallback

Re: Sv: Officiella gnäll och gnöl tråden!

svenssons  
#374012
Tjita1 skrev:En väninna till familjen gick bort igårkväll i cancer. Pappa gick bort i cancer för 1,5 år sedan. Tankarna bubblar.
Men det är som alltid, livet går vidare ändå.
Beklagar sorgen. Mvh Björn

Användarvisningsbild

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

Göt  
#374013
Tjita1 skrev:En väninna till familjen gick bort igårkväll i cancer. Pappa gick bort i cancer för 1,5 år sedan. Tankarna bubblar.
Men det är som alltid, livet går vidare ändå.


Det där är tufft beklagar sorgen

Avatar Fallback

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

åberg  
#374016 Bilen har börjat dra olja. Efter bara 27800 mil.

Avatar Fallback

Re: Officiella gnäll och gnöl tråden!

jannee  
#374019 Man kan bli förbannad för mindre :!:
När man väl omsider hittat ett bra ställe att ställa av släpet placerar kommunen snabbt ut grisar för att förhindra eller en gata, ja då dyker det snabbt upp skyltar om att det är parkeringsförbud dagtid. Detta gäller framförallt i Storstockholm men även Göteborg.
En genväg som sparar 1 mil eller 30 minuters körtid (Stockholm), nog f*n dyker det snabbt upp en skylt som visar genomfart med lastbil förbjuden.
Dj**la dåligt miljötänk eftersom man åker på att köra fram och tillbaka i onödan :mrgreen:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).