Motorsåg och handhållet

3/8" tuning kit till 261:an

23 inlägg 7598 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: 3/8

SawTroll  
#373564
can skrev:Ja er klar over at du meiner dette, har du prøvd å jamføra Dei med kvarandre? Eg skal prøva ein dag med begge to så sammvittighetsfult og bra filt som Eg klarer. Kanskje det smale sporet vege opp for manglende Chisel.


Det gjør ikke det (ift 21LPX) på min 346xp, men det skader aldri å prøve. Forskjellig ved kan selvsagt gi forskjellige resultater.

Jeg har ikke prøvd det nye 95TXL kjedet, som etter sigende erstatter 95VPX.

Husqvarna motorsågar
Avatar Fallback

Re: 3/8

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#373581 Når kjeme da då?

Avatar Fallback

Re: 3/8

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#373595 fann ei side på AS om den nye kjeda, kan dei for guds skyld ikkje halda seg til det dei har, korfor må dei heile tida forandra på ting. Det kan jo henda at den nye er bedre men tviler litt på det egentlig. Ryttarmala passer vel heller ikkje kan eg tenka meg. Ja eg veit eg er konservativ men korfor forandre på noke som er bra, er ikkje nødvendig å fornye seg da, kan halda seg til det som ein veit fungerer.

Avatar Fallback

Re: 3/8

SawTroll  
#373641
can skrev:fann ei side på AS om den nye kjeda, kan dei for guds skyld ikkje halda seg til det dei har, korfor må dei heile tida forandra på ting. Det kan jo henda at den nye er bedre men tviler litt på det egentlig. Ryttarmala passer vel heller ikkje kan eg tenka meg. Ja eg veit eg er konservativ men korfor forandre på noke som er bra, er ikkje nødvendig å fornye seg da, kan halda seg til det som ein veit fungerer.


Da vet du like mye om det som meg - det som sies på Oregons web-side er ganske intetsigende.

Avatar Fallback

Re: 3/8

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#373702 Enig med deg der, men det sto at den skulle erstatte 95 vpx kjeda så ho kjeme nok enten ein liker det eller Ikkje. Eg merka ein forbedring etter at Eg gjekk fra 21 bpx til 95 vpx, dette problemet med smalt spor til kilen har Eg Ikkje merka så mykje til. Det har vel mest med at Eg brukar mykje stalpen samt at Eg utvider sporet litt der Eg skal slå inn kilen, men litt enklere er jo akkurat kilar og sånt med 1,5 spor.

Avatar Fallback

Re: 3/8

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#373816
SawTroll skrev:
can skrev:Ja er klar over at du meiner dette, har du prøvd å jamføra Dei med kvarandre? Eg skal prøva ein dag med begge to så sammvittighetsfult og bra filt som Eg klarer. Kanskje det sm95ale sporet vege opp for manglende Chisel.


Det gjør ikke det (ift 21LPX) på min 346xp, men det skader aldri å prøve. Forskjellig ved kan selvsagt gi forskjellige resultater.

Jeg har ikke prøvd det nye 95TXL kjedet, som etter sigende erstatter 95VPX.


Gjorde ein test i dag når eg kvista sitka gran, testen var ikkje heilt rettferdig pga at lurer på om det ikkje kom kjedeolje når eg kjørt 21 lpx kjedet, sverdet var så varmt etterpå at eg kunne speila egg på det, så mulig det var grunnen til at det sagde ein god del dårligare enn 95 vpx kjedet, det var temmelig god forskjell. Litt dumt egentlig når 95 vpx skal erstattas. Får ta og reingjera 1,5 sverdet skikkelig, fila lpx kjedet opp igjen og prøva igjen, men har ein mistanke om at, iverfall for meg så fungerer det meir smalspora kjedet best iverfall til kvisting av sitka. Meiner eg prøvde ein gong før og for nåken år siå.

Avatar Fallback

Re: 3/8

SawTroll  
#373819 Kvisting av nåletrær kan jeg ikke uttale meg om - min sammenligning var ved kapping av bjørk.

Avatar Fallback

Re: 3/8

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#373821 Frisk bjørk, er ett av dei kjekaste trea å hogga iverfall dei som står i Rogaland saga skjære igjønå på ein to tre. mulig at ho er hardare i troms.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).