Android, galaxy J5.
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
Hur var körupplevelsen?
sundelius skrev:Hur var körupplevelsen?
Körde bara maskinen ett varv och sen kände jag lite på kranen tom. Har inte kört annat än 6 spak förut så jag tyckte det gav mer att kolla när killen från Malwa fick spaka. Minispakarna vill jag lära mig i skogen, ensam
sundelius skrev:Du frågar en som endast suttit i en 28 år gammal traktor
Skämt åsido så är hytten enkel men att kunna vända sig utan att föra stolar och rattar fram och tillbaka är ju underbart och allt jag begär . Komforten för en entreprenör som sitter heltid med detta är nog i underkant på den här modellen men så jag har tänkt att använda maskinen är det perfekt.
Sikten är bra men återigen jag är bara van med traktorn.
Jämfört med Tigern så är den lite trängre men stol med minispakar är ju lyx
sundelius skrev:Det blev en begagnad Malwa istället men jag tror och hoppas att det finns en marknad för den här maskinen
Har bara gott att säga om Åke personal i Bullaren och önskar dem lycka till
Nu ska jag inte kapa denna tråd mer och ser fram emot när någon annan hoppar in efter att investerat i Woodtiger
JF skrev:sundelius skrev:Det blev en begagnad Malwa istället men jag tror och hoppas att det finns en marknad för den här maskinen
Har bara gott att säga om Åke personal i Bullaren och önskar dem lycka till
Nu ska jag inte kapa denna tråd mer och ser fram emot när någon annan hoppar in efter att investerat i Woodtiger
Du får såklart skapa en ny tråd:-)
Ska du ha stegmataren på Malwan eller behåller du traktorn till stegmataren?
Hema skrev:sundelius skrev:Du frågar en som endast suttit i en 28 år gammal traktor
Skämt åsido så är hytten enkel men att kunna vända sig utan att föra stolar och rattar fram och tillbaka är ju underbart och allt jag begär . Komforten för en entreprenör som sitter heltid med detta är nog i underkant på den här modellen men så jag har tänkt att använda maskinen är det perfekt.
Sikten är bra men återigen jag är bara van med traktorn.
Jämfört med Tigern så är den lite trängre men stol med minispakar är ju lyx
Att utrusta Woodtigern med minispakar är ju ingen omöjlighet, bara en kostnadsfråga.