Skojigt/Galet

Farmen

32 inlägg 18967 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Farmen

agrotron  
#371177 Håller farmen på än???? Kommer ihåg den från naken jannes tid haha. Var tvungen att åka dit och kolla där dom spelade in farmen. Jäklar vad mysigt de ä där!

Elmia
Avatar Fallback

Re: Sv: Farmen

Volundsmed  
#371233
agrotron skrev:Håller farmen på än???? Kommer ihåg den från naken jannes tid haha. Var tvungen att åka dit och kolla där dom spelade in farmen. Jäklar vad mysigt de ä där!


Ja det var väl lite uppehåll från alla stollar några år. Jag kommer ihåg lite från den säsongen, kommer inte ihåg vilket år det var? Jasså, var spelades det in då? Nu i år är dom här hemma i småland ;)

   TS
Avatar Fallback

Re: Farmen

tallen100  
#371234 Tror dom var i Hedemora ett tag... Ja naken Janne var en aning speciell :lol: :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Sv: Farmen

agrotron  
#371294 Dom spelade in farmen då cirka 1 mil utanför hedemora. Var ett jäkla ståhej i skogarna då första året:lol:

Avatar Fallback

Re: Farmen

agrotron  
#371295 Mer exakt var det i Norn skogarna. Där går en massa vägar där så man kan lätt bli lite virrig ibland haha. Men Norn är väldigt fint ställe iaf.

Användarvisningsbild

Re: Farmen

Peteflamingstar  
#371374
agrotron skrev:Mer exakt var det i Norn skogarna. Där går en massa vägar där så man kan lätt bli lite virrig ibland haha. Men Norn är väldigt fint ställe iaf.


Gården ligger på en allmänning som förvaltas av Mellanskog, riktigt långt från allfartsvägar! Vackert som sagt.

Avatar Fallback

Re: Farmen

jannee  
#371380 Farmen = så dåligt att jag tröttnade efter ett halvt program, tur att det finns bättre program på andra kanaler :grin: .

Avatar Fallback

Re: Farmen

Volundsmed  
#434917 Ska vi lyfta den här tråden igen? Vad tycker ni om denna säsongen? Många "dampolor" 8)

   TS
Avatar Fallback

Re: Farmen

hinowa  
#434919 Tycker det är underhållning :lol: Men dom skulle inte få så mycket mat av Gutta :D
Fin skog,och snart kommer gubben ifrån skogen med 2 st fruntimmer :lol:
Fan va orättvist kommer det gnällas om :lol:

Avatar Fallback

Re: Farmen

tallen100  
#434921 Farmen är bäst :lol:
Många starka personligheter i år.

Avatar Fallback

Re: Farmen

stektlök  
#434922 Jag har bara strötittat på detta spektakel i år. Finner inte så mkt nöje längre i att se folk tävla i dumhet och visa sina sämsta sidor :sad: Samt att bara få det ingnuggat hur långt bort folk är ifrån verkligheten.

Om det blir riktig kärlek i Bonde söker fru däremot, då blir jag glad !


Tipset-->
Ps. Tittar nu på de 5 avsnitten om privatpersoner som får testa att göra ett uttagningstest till brittiska Special Forces.

Avatar Fallback

Re: Farmen

tallen100  
#434923 Den där lilla grisen dom slaktade kan det inte bli mycket kött av :surp:

Avatar Fallback

Re: Farmen

hinowa  
#434954 Dom skall ju inte bara sitta och äta :lol: Dom skall få jobba! Det heter ju Farmen :lol:

Avatar Fallback

Re: Farmen

Volundsmed  
#435943 Haha håller med alla svaren! Det är många som utmärker sig som rediga rövhål haha [FACE WITH TEARS OF JOY]

   TS
Avatar Fallback

Re: Farmen

tallen100  
#444575 Ja nu är farmen snart slut :((

Vem ska vinna?
själv hoppas jag på Niklas eller Hasse.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).