Skojigt/Galet

Farmen

32 inlägg 18969 visningar 10 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Farmen

Volundsmed  
#370882 Nån mer än jag som följer farmen? Jag dör lite av skratt i varje avsnitt, så tänkte höra om det är nån mer som vill disskutera och spekulera?



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Farmen

nattuggla86  
#370888 Här har vi en till. Tycker det är sevärt, har lite svårt för allt tjafs bara. Men rätt lugnt denna säsong, nån enstaka dåre bara :-)

Avatar Fallback

Re: Sv: Farmen

Volundsmed  
#370889
nattuggla86 skrev:Här har vi en till. Tycker det är sevärt, har lite svårt för allt tjafs bara. Men rätt lugnt denna säsong, nån enstaka dåre bara :-)


Ja det är väldigt intressant att se hur vissa människor uppför sig, haha. Hon Ewonne är väl den som har gjort djupast avtryck, och även Hampus. Rediga byfånar från betongen [FACE WITH TEARS OF JOY]

   TS
Avatar Fallback

Re: Farmen

tallen100  
#370890 Ja. Farmen finge gärna gå året runt, det är suverän underhållning :grin:

Avatar Fallback

Re: Farmen

Uffe  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#370893 Tittar jag med. Det positiva till skillnad från bonde söker fru är att här får man både se kor och höns[emoji106]. För lite bonneri i fruprogrammet

Avatar Fallback

Re: Farmen

ÅsaNisse  
#370901 Jag beundrar redaktionen som kan samla så olika personer för att det med automatik byggs upp intriger. =))
Bara väntar på att kärringen ska börja veva med knytnävarna.( Om hon blir kvar)

Avatar Fallback

Re: Farmen

tallen100  
#370902 Ja hon hade näven uppe igår :lol: :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Farmen

tallen100  
#370904 Tyckte Gunvors storbonde brev var roligt,

Kära farmare, nu ska jag hem och raka fi##an :)) :)) :))

Avatar Fallback

Re: Sv: Farmen

Volundsmed  
#370942
ÅsaNisse skrev:Jag beundrar redaktionen som kan samla så olika personer för att det med automatik byggs upp intriger. =))
Bara väntar på att kärringen ska börja veva med knytnävarna.( Om hon blir kvar)


Ja det kanske blir lika effektfullt som Muhammad Ali eller Mike Tyson? Hursomhelst ska det bli spännande att se om hon får vara kvar och fajtas eller åka hem till torpet hahah

   TS
Användarvisningsbild

Re: Farmen

Vardon  
#370948 Ja jag undrar om hon verkligen tar till nävarna, det vore skoj att se verkligen.

Annars är jag facinerad över deras förmåga att hugga veden på tvären istället för att såga. Kan förstå det som tävling men för ved?

Avatar Fallback

Re: Farmen

Volundsmed  
#370951 Har med funderat på det. Antagligen är dom väl för lata? Är ju rätt jobbigt att såga med en slö såg, mindre jobbigt att slå med en slö yxa. Inbillar jag mig i alla fall.

   TS
Avatar Fallback

Re: Farmen

rikard_e  
#371008 För första gången på flera år såg ett helt avsnitt för några dagar sedan. Inatt på jobbet visades ännu ett eller kanske en repris, introt kom och jag har aldrig känt så stort nej-känsla gå genom kroppen..

Inte vad ni ville höra precis, jag är dock imponerad av människor som kan följa det, för jag klara det inte :grin:

Avatar Fallback

Re: Sv: Farmen

Volundsmed  
#371040
rikard_e skrev:För första gången på flera år såg ett helt avsnitt för några dagar sedan. Inatt på jobbet visades ännu ett eller kanske en repris, introt kom och jag har aldrig känt så stort nej-känsla gå genom kroppen..

Inte vad ni ville höra precis, jag är dock imponerad av människor som kan följa det, för jag klara det inte :grin:


Hahajag känner igen den där känslan... tjejen följer nåt program som heter "ung och bortskämd". Det är ett program som orsakar ångest, panik och vansinne hos mig... blir så förbannad på dom jävla ungarna.. Farmen kollar jag bara på för att se Gutta och hur korkade en del människor är hahah

   TS
Avatar Fallback

Re: Farmen

tallen100  
#371096 Känner samma känsla när Solsidan (tror jag det heter?) börjar :lol:

Användarvisningsbild

Re: Farmen

Vardon  
#371167 Farmen kan man lyssna på när gutta kommer på sin bm...

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).