Traktorer och processorer

Traktorpulling

46 inlägg 18925 visningar 15 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Traktorpulling

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#365456
Göt skrev:Verkligen roligt att lite bondgrabbar får var med på TV dom är alltför sällsynta ^:)^


Synd för bonngrabbarna att riktiga bonntjejer är ännu sällsyntare.

Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: Traktorpulling

Seb macahan  
#365491 Det är ju helt underbart o se lite verkliga människor i tv, ingen som har putsat o fixat för att det ska se fint ut. Inte heller legat o pressat i gymmet för o passa in i bilden för hur en man ska se ut. Härligt.....
Men det verkar ju som ett glatt gäng utan några större sorger. Det där med damer lär nog lösa sig med tid. Hade fler haft det umgänget och sammanhållning hade det nog skrivits ut mindre antidepressiva preparat till våra ungdomar.
Och om medverkande i filmen läser detta (högst troligt enl. mig) :-BD :-BD :-BD :-BD för The Bonngäng
Det bästa jag har sett på länge!!! till skillnad från all annan smörja på tv.

Avatar Fallback

Re: Traktorpulling

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#365512 Bra program, rekommenderas!
Bättre att ha med det där gänget i Bonde söker fru än andra stolpskott som medverkat :wink:

Avatar Fallback

Re: Traktorpulling

Hema  
#365539
Seb macahan skrev:Det är ju helt underbart o se lite verkliga människor i tv, ingen som har putsat o fixat för att det ska se fint ut. Inte heller legat o pressat i gymmet för o passa in i bilden för hur en man ska se ut. Härligt.....
Men det verkar ju som ett glatt gäng utan några större sorger. Det där med damer lär nog lösa sig med tid. Hade fler haft det umgänget och sammanhållning hade det nog skrivits ut mindre antidepressiva preparat till våra ungdomar.
Och om medverkande i filmen läser detta (högst troligt enl. mig) :-BD :-BD :-BD :-BD för The Bonngäng
Det bästa jag har sett på länge!!! till skillnad från all annan smörja på tv.

Mycket sunt i det inlägget!

   TS
Avatar Fallback

Re: Traktorpulling

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#365549 Var en av dom har större IQ än hela Paradise Hotel tillsammans!! :grin:

Avatar Fallback

Re: Traktorpulling

tallen100  
#365560
Flisaren skrev:Var en av dom har större IQ än hela Paradise Hotel tillsammans!! :grin:

:lol: :lol: :lol: Jo men det har nog en vanlig säck potatis.

Fler bönder och skogs dokumentärer skulle TV satsa på :smile:

Avatar Fallback

Re: Traktorpulling

Tikka  
#365564 Underhållande och genuint äkta!

Det får lov att bli en tur till MÅLILLA TRACTOR POWER WEEKEND 1-3 Juli 2016

Avatar Fallback

Re: Traktorpulling

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#365571 Haha, man slipper ju höra nån vokabulär underbarn säga fucking jävla skit hela tiden, känns som Tibro kommun satsat på skolan. :lol:

Användarvisningsbild

Re: Traktorpulling

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#365640
Tikka skrev:Underhållande och genuint äkta!

Det får lov att bli en tur till MÅLILLA TRACTOR POWER WEEKEND 1-3 Juli 2016


Brukar vara en trevlig tävling i Lidköping med, mitten slutet på maj någon gång, då är "dom stora grabbarna" med, V8:or V12:or turbinmotorer och förstås "lätt" trimmade standardtraktorer...
Kvällstävlingen på fredagen brukar vara bäst...









Avatar Fallback

Re: Traktorpulling

TheJo  
#365644 Riktigt trevligt program :)
Blev sugen på att åka och kika på någon tävling.
Inte varit på traktorpulling sedan de slutade köra i Bergby/Vendel.

Avatar Fallback

Re: Traktorpulling

Elfving  
#365650 Herrejösses vad dragbilarna svartrök på väg till tävlingen? Vissa tycker att det är coolt med svartrök i trafiken men själv tycker jag nog bara att det är klantigt.
Sevärd dokumentär.

Avatar Fallback

Re: Traktorpulling

Hema  
#365651
Elfving skrev:Herrejösses vad dragbilarna svartrök på väg till tävlingen? Vissa tycker att det är coolt med svartrök i trafiken men själv tycker jag nog bara att det är klantigt.
Sevärd dokumentär.

Hmm jag trodde det var ett hyss från pojkarnas sida, likt hur hillbillies i staterna bränner lite extra diesel i avgassystemet när de hamnar nära en Toyota Prius i trafiken. Har en svag hint om att jag tyckte att man såg att det fanns en liten grej att aktivera det med eller?

   TS
Användarvisningsbild

Re: Traktorpulling

Kse  
#365653 Håller med, mer sånt på tv.
Jag satt oxå och njöt framför datorn och tyckt att den timmen gick jäkligt snabbt.
Lite lustgas i startenför att få upp laddtrycket hade nog gjort susen på dom där traktorerna. 8)

Avatar Fallback

Re: Traktorpulling

uffejohan  
#365654 Är det nån som vet när tävvlinga ä i tibro så man får träffa bonngänget live? Frugan som aldrig varit på nån motortävling förr ville gärna följa med. Ett program till så vill hon nog ha en egen skotare oxå....

Användarvisningsbild

Re: Traktorpulling

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#365686 Ett väldigt trevligt program. :-BD

Flisaren skrev:Haha, man slipper ju höra nån vokabulär underbarn säga fucking jävla skit hela tiden, känns som Tibro kommun satsat på skolan. :lol:


Kan ju ha skärpt till sig när dom var med i tv. :wink:

Så var fallet när en profil hemifrån syntes i rutan. Folk som kändes till personen undrade vad som hänt. :mrgreen:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).