Skojigt/Galet

bästa historien

3631 inlägg 990681 visningar 154 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild
masterchief  
#35958 The Bathtub Test

During a visit to the mental asylum, I asked the Director how do
You determine whether or not a patient should be institutionalized.

"Well," said the Director, "we fill up a bathtub, then we offer a
teaspoon, a teacup and a bucket to the patient and ask him or her to empty the bathtub."

"Oh, I understand," I said. "A normal person would use the bucket because it's bigger than the spoon or the teacup."

"No." said the Director, "A normal person would pull the plug. Do you want a bed near the window?"

Elmia
Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#36003
masterchief skrev:The Bathtub Test


Hehe,,,,,, 8) 😈

Användarvisningsbild
masterchief  
#36004 Mannen gick till läkaren och klagade över för tidig utlösning.
Läkarens råd: när du är nära utlösning försök att skrämma dig själv.
Mannen köpte en startpistol kom hem och satte igång en 69a med frugan.
Då utlösningen närmade sig brännde han av ett skott!
Nästa dag gick han till läkaren som frågade, hur gick det?
Åt helvete ,frugan bet av mig 5cm av picken sket mig i ansiktet och grannen
kom ut ur garderoben med händerna i vädret......!!!

Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#36005 Det var en 08á som var så djävla trött på all stress så han köpte sig en stuga så långt upp i lapphelvetet som man kunde komma, det var 5 mil till närmsta granne.
Där bodde han och levde på jakt och fiske och trivdes.
Efter sex månader när det började kännas lite småtrist fick han se en lappgubbe komma gåendes.

- "Hej" sa lappgubben, "tänkte bjuda fest lörtak, kommer tu?"
- "Jatack", sa grabben!
- "....men" sa gubben, "det kan bli djävla massa prit"
- "ok" sa grabben, "det är lugnt"
- "....men" sa lappen "det kan bli djävla massa laksmål okkså"
- "inga problem", sa grabben som hade varit med förr
- "...det kan bli mycket nulla också" sa lappen
- "kanon" sa grabben det var ju ett tag sen.

Så gick lappen!
Då kom grabben på att det kanske skulle vara nå'n speciell klädsel så han skrek och frågade om saken.

- "VAD SKA JAG HA PÅ MIG?"
- "PELAR INGEN ROLL" skrek lappen, "HÄ PLIR ÄNDÅ BARA TU Å JAG".

Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#36006 Välutrustade Pekka skulle delta i en simtävling i älven. Han brukade alltid vinna. Starten gick och han simmade på som själva fan och var långt före alla andra efter halva loppet. Men plötsligt började han stumna och blev tröttare och tröttare och kom tillslut i mål som 79:e man.
Speakern undrade nyfiket vad som hänt!!,,,,

Pekka!! vad fan hände egentligen?

JO tu vet,,, jak såk tre snykka sejer, då tog den i potten.

Men, att du inte vände på dig och simmade på rygg?

Jooo!! tänkte att göra dä men tu vet, proarna är ju så jävla låka

Användarvisningsbild
masterchief  
#36014 Ja jävlar :lol: :mrgreen:

Användarvisningsbild
masterchief  
#36019 Brunett?

En ung brunett kommer till doktorn och säger att hennes kropp gör
vansinnigt ont var hon än rör vid den. 'Omöjligt', säger doktorn. 'Visa
mig'
Med sitt finger petar hon sig själv på armbågen och skriker av smärta.
Hon trycker på sitt knä och skriker, och på sin fot och skriker.

Doktorn - 'Ni är inte brunett, eller hur?'
Kvinnan - 'Nej, jag är egentligen en blondin.'
Doktorn - 'Trodde väl det, ni har ett brutet finger.'

Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#36099 Ett bra tvättråd,,,,

Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#36102 Det är det glada åttiotalet och yuppien har just kört åt helsike med sin mercedes.
Ambulansmän kommer till platsen och går fram till yuppien som storgråter och skriker:

Min Mercedes!-Min Mercedes!

Ambulansmannen säger:
Bry dig inte om bilen, din ena arm har ju slitits av!

Yuppien:

Min Rolex!-Min Rolex!

Avatar Fallback
freddy213  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#36114 En kvinna med väldigt små bröst, men med en riktigt stor rumpa, slår sig ned i den allmänna bastun, som står öppen för båda könen. Där sitter en man som genast, och med en illa dold nyfikenhet, börjar studera hennes kropp. Efter ett tag så utbrister han:
- Vilka små bröst du har!
Kvinnan, som blir mycket generad, tvekar en aning, men bestämmer sej för att möta mannen med tystnad.
- Jag vet hur du skulle kunna få dem större.
Irritationen tar överhanden och kvinnan vänder sej sakta i riktning mot den oförskämde mannen och frågar:
- Verkligen!? Hur då, om man får fråga?
- Ta ett papper och gnid mellan dem.
- Och det skulle hjälpa, menar ni?
- Javisst, se bara på röven din...

   TS
Användarvisningsbild
masterchief  
#36163 En man och en kvinna hade varit gifta i trettio år.
De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en lägenhet.
På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan på sin make ömt och med lidelse och sa:
"Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig som för trettio år sedan!"
"Inte så konstigt", svarade maken."Den ena hänger i teet och den andra ligger i gröten!"

Avatar Fallback
Henrik86  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#36175 Drängen hade oturen att få ett getingstick på själva apparaten. Bonden rådde honom att doppa den i surmjölk för att få ner svullnaden. När drängen stod med ett glas surmjölk på en köksstol och höll på att kurera sig kom bondens dotter in i köket. Hon stirrade som om hon inte kunde tro sina ögon.. Vad glor du på? Snäste drängen har du aldrig sett en sån här apparat.. Jo då sa flickan. Jag har sett flera stycken. Men det är första gången jag sett hur man gör när man laddar den.

Avatar Fallback
Henrik86  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#36180 En man bärs in på akuten med benbrott, blåslagna ögon och en golfklubba virad kring halsen. - Vad har hänt? frågar läkaren.- Jag spelade golf med min fru när hon slog ut bollen i en kohage. Vi gick ut i hagen och letade efter den och jag såg att en av korna hade nått vitt där bak. Jag gick dit och lyfte på kossans svans och där satt mycket ritigt en golfboll men min frus initialer på. Jag höll fortfarande upp kosvansen när jag ropade till min fru. - Den här ser ut som din. Sen minns jag inget mera...

Avatar Fallback
Månstorpan  
#36189 han kommer stolt och håller upp ett föremål för att visa sin fru -Titta vad jag har stulit, säger han stolt.. jag tog den utmed vägen...
Frun tittar på honom och svarar syrligt - va du än gör, ställ den inte i sovrummet bara.. varför inte de då? undrar mannnen lite trumpet..
Jo de dära är polisens fartkamera, och den tar bilder när de går för fort....

Avatar Fallback
Månstorpan  
#36190 En man ligger på sjukhus med magproblem när han får plötsligt får diarré och skiter i sängen. Mannen får panik givetvis, viker ihop lakanet med bajset och slänger ut det från fönstret...

Lakanet hamnar på en a-lagare som går förbi nedanför fönstret, a-lagaren brottas ett tag med lakanet och bajset rinner ut... Då kommer en annan man förbi som frågar vad han gör??

Fan, du kommer inte tro mig alltså, men jag tror jag precis bankat skiten ur ett spöke!!!

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).