Socialt (mer om oss)

Champagne

7 inlägg 3217 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Champagne

halvproffs  
#354116 Frugan tog ett föl efter ett irländskt halvblodssto som hon hade fått gratis. Det blev döpt till Second Chance men vi kallar henne för Märta och som 4-åring hamnade hon hos Malin Baryard som kvalificerade henne till 5-6-7års tävlingarna i Falsterbo. Idag har vi varit till Friends Arena (första gången för mig. Imponerande byggnad. I alla fall vann Märta klassen och blev Sveriges bästa 7-åring. Så lite stolt är jag fast jag inte tycker hästsport är någonting för mig.
Sådana här saker händer nog väldigt sällan kan jag tro. Ikväll ska vi öppna skumpan och njuta lite. SKÅL!!



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Champagne

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#354121 Det låter som en synnerligen välförtjänt och välmotiverad champagne! Gratulerar! :-BD

Användarvisningsbild

Re: Champagne

ananders  
#354122 Grattis och SKÅL!

Avatar Fallback

Re: Champagne

axwell  
#354126 Grattis, är själv helt borta betr. den sporten, bra curlat, njut av skumpan :!:

Avatar Fallback

Re: Champagne

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#354161 Rena Champagnegaloppen. :-BD

Användarvisningsbild

Re: Champagne

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#354165 Grattis!
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Champagne

totte  
#354256 Fantastiskt roligt! Jag har känt hästuppfödare väl, vet vilken känsla det är att se ätteläggarna vinna. Inte ofta man såg den gankas bistre mannen torka sig diskret i ögonvrårna, men när deras uppfödda travare vann på de stora banorna så. Storartat tillfälle för skumpa, Grattis!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).